Wysyłki będą dostępne w ciągu 1 tydzień z 90-dniowym okresem próbnym bez ryzyka i opcją BEZPŁATNEJ wysyłki standardowej.

Witamy

w programie zakupów

PARTNERSKICH I PRACOWNICZYCH

Jesteś cenionym partnerem biznesowym firmy Bose

Ten program stanowi dodatkową korzyść, którą Bose zapewnia podmiotom uczestniczącym w programie. Jest wśród nich i Twoja firma. Wspólnie możemy zadbać o pracowników dzięki znacznym zniżkom na większość produktów Bose.

Nie jesteś partnerem uczestniczącym w programie, ale chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami.

Zniżki dla pracowników

Aby zapoznać się ze zniżkami w witrynie dla partnerów i pracowników, uprawnieni pracownicy muszą jedynie utworzyć swoje konto. Zniżki można także udostępniać rodzinie i znajomym. Dotyczy to różnych produktów, od słuchawek po zestawy kina domowego i inteligentne głośniki, a nawet produktów stworzonych z myślą o zdrowym stylu życia.

Aby zapoznać się ze zniżkami, odwiedź nasz portal zakupów partnerskich i pracowniczych i wybierz kraj, w którym możesz utworzyć konto lub zalogować się.

Słuchawki Bose Noise Cancelling Headphones 700
Kobieta trzymająca głośnik SoundLink Micro Bluetooth

Prezenty firmowe i programy motywacyjne

Chcesz złożyć zamówienie hurtowe na prezenty świąteczne? Szukasz produktów na imprezy firmowe lub dla nowych pracowników? Chętnie pomożemy. Podaj przeznaczenie, a my zapewnimy produkty. Jeśli nie masz pewności co do tego, które produkty chcesz kupić, możemy zaprezentować szerszą ofertę, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji.

Często zadawane pytania

Mam problem z dostępem do portalu. Co muszę zrobić?

• Zalecamy używanie przeglądarki Chrome, ponieważ nasza witryna jest zoptymalizowana pod kątem tego programu.
• Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i usuń pliki cookie.
• Jeśli problemy nie ustąpią, wyślij wiadomość na adres eu_accommodations@bose.com.

 

Po zarejestrowaniu się nie otrzymałem(-am) wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

• Użytkownik powinien otrzymać powiadomienie e-mail w ciągu 5 minut od zakończenia rejestracji. Jeśli nie otrzymasz powiadomienia e-mail, sprawdź foldery ze spamem lub wiadomościami-śmieciami.
• Skontaktuj się z działem IT, aby sprawdzić, czy adres nadawcy wiadomości został umieszczony na liście obsługiwanych adresów poczty e-mail.

 

Mój adres e-mail nie został rozpoznany przez system.

• Jeśli Twój adres e-mail nie został rozpoznany, upewnij się, że wprowadzony służbowy adres e-mail jest prawidłowy.
• Skontaktuj się z przedstawicielem Bose, aby upewnić się, że Twoja firma uczestniczy w programie.

Po zalogowaniu się nie widzę obniżonych cen.

Jeśli po zalogowaniu nie widzisz żadnych zniżek, zgłoś to poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres eu_accommodations@bose.com. Podaj swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail i załącz zrzut ekranu. Umożliwi nam to szybsze rozwiązanie problemu.

Czy zakres zakupów dokonywanych w ramach „programu” jest ograniczony?

Tak. Pracowników obowiązują indywidualne, zgodne z warunkami danego programu limity wydatków w danym roku kalendarzowym. Limit nie obejmuje opłat za dostawę ani podatków. Twój limit wydatków zostanie odnowiony 1 stycznia.

Czy mogę kupować produkty dla znajomych i członków rodziny?

Tak, jednak do złożenia zamówienie trzeba użyć własnych danych logowania. Zalecamy, aby uczestnicy programu nie pozwalali innym osobom korzystać ze swoich danych logowania.