WYSYŁKA MOŻLIWA W CIĄGU 1–2 DNI ROBOCZYCH. DLA ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI CO NAJMNIEJ 200 zł PRZYSŁUGUJE 90-DNIOWY OKRES PRÓBNY BEZ RYZYKA I BEZPŁATNA DOSTAWA STANDARDOWA.

W jaki sposób możemy Ci pomóc?

Rozwiązywanie problemów z produktem lub akcesoriami

Zdiagnozuj problem, znajdź szczegółowe instrukcje i poradniki, zdobądź części zamienne do swojego urządzenia i nie tylko.

Wiadomość do naszych klientów

W związku z nadchodzącymi premierami systemów iOS14 i Android 11 pragniemy uprzedzić o potencjalnych zmianach, które mogą wpłynąć na sposób korzystania z aplikacji Bose, i zapewnić pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych problemów. Oferujemy dodatkowe informacje i wsparcie w razie wystąpienia kolejnych zmian. DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Dodatkowe zasoby

Zarejestruj posiadany produkt

Trzy powody, dla których warto to zrobić:

  • Potwierdzenie zakupu
  • Ważne aktualizacje produktu
  • Najnowsze informacje o ofertach

Informacje o gwarancji

Wszystkie produkty firmy Bose są objęte ograniczoną gwarancją w zależności od produktu i regionu.

Sklepy Bose

Odwiedź nas. Nasi eksperci mogą pomóc w następujących kwestiach:

  • Konfiguracja produktów Bose
  • Poznawanie funkcji produktu
  • Łączenie się z aplikacją