Wysyłki będą dostępne w ciągu 1 tydzień z 90-dniowym okresem próbnym bez ryzyka i opcją BEZPŁATNEJ wysyłki standardowej.

W jaki sposób możemy Ci pomóc?

Rozwiązywanie problemów z produktem lub akcesoriami

Zdiagnozuj problem, znajdź szczegółowe instrukcje i poradniki, zdobądź części zamienne do swojego urządzenia i nie tylko.

Dodatkowe zasoby

Zarejestruj posiadany produkt

Trzy powody, dla których warto to zrobić:

  • Potwierdzenie zakupu
  • Ważne aktualizacje produktu
  • Najnowsze informacje o ofertach

Informacje o gwarancji

Wszystkie produkty firmy Bose są objęte ograniczoną gwarancją w zależności od produktu i regionu.

Sklepy Bose

Odwiedź nas. Nasi eksperci mogą pomóc w następujących kwestiach:

  • Konfiguracja produktów Bose
  • Poznawanie funkcji produktu
  • Łączenie się z aplikacją