Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Jak uruchomić system Bose AR?

Niektóre słuchawki bezprzewodowe QuietComfort 35 II zostały wyposażone w system Bose AR na etapie produkcji. Aby sprawdzić, czy Twoje słuchawki go obsługują, podłącz je do aplikacji Bose Connect. Gdy aplikacja wykryje sparowanie produktu obsługującego Bose AR, na ekranie pojawi się ikona „Bose AR”. Ponadto słuchawki QC35 II o numerach seryjnych kończących się literami AZ obsługują system Bose AR.

Dotknięcie ikony Bose AR uruchomi prezentację aplikacji Bose AR. Prezentacja przedstawia kilka aplikacji partnerskich dla urządzeń mobilnych z różnych kategorii, w tym związanych z podróżami, rozrywką i sportem. W nadchodzącym roku nasi partnerzy będą rozwijać i opracowywać kolejne aplikacje, które po ich publikacji dodamy do prezentacji systemu Bose AR. Dostępność aplikacji partnerskich może się różnić w zależności od regionu, a niektóre mogą być udostępniane jedynie w języku angielskim. Początkowo także prezentacja systemu Bose AR i opis funkcji będą dostępne w języku angielskim.

Aplikacja Bose Connect musi zostać zaktualizowana do wersji 8.0 lub nowszej, a niektóre słuchawki mogą wymagać aktualizacji oprogramowania w celu korzystania z tej nowej funkcji. Produkty można zaktualizować za pośrednictwem aplikacji Connect lub strony btu.bose.com.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.