Wypróbuj produkt Bose w domu przez 90 dni bez ryzyka. Gwarantujemy zadowolenie. Jeśli masz problemy lub zakupiony produktu Bose nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz to zgłosić telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Służymy pomocą w rozwiązaniu wszelkich problemów związanych z zakupem.
Jeśli masz poczucie, że produkt nie jest dla Ciebie, możesz go zawsze zwrócić bezpośrednio do Bose w ciągu 90 dni od zakupu:
Zwroty i wymiana
- Aby zwrócić lub wymienić produkt, zadzwoń do nas, byśmy mogli zaplanować odbiór urządzenia. Następnie wyślemy do Ciebie potwierdzenie pocztą e-mail z łączem umożliwiającym wydrukowanie etykiety przesyłki zwrotnej UPS. Następnie wystarczy zaplanować odbiór w UPS lub przynieść przesyłkę do najbliższego Punktu odbioru UPS.
- Zwracać lub wymieniać można jedynie te urządzenia, które zostały zakupione przez Internet lub drogą telefoniczną bezpośrednio w Bose. Produkty należy zwracać w oryginalnych opakowaniach. Urządzenia zakupione w sklepach Bose należy zwracać do sklepu, w którym zostały kupione. Niestety sklepy Bose nie mogą przyjmować zwrotów produktów zakupionych przez Internet lub drogą telefoniczną.
- Po odebraniu i inspekcji zwracanego urządzenia, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakończenia zwrotu, następnie prześlemy zwrot kosztów. Cały proces powinien zakończyć się w ciągu 2 tygodni.
- Uwaga: w zależności od instytucji finansowej zaksięgowanie środków na koncie może zabrać od 2 do 10 dodatkowych dni roboczych.
Nasz regulamin nie wpływa na prawa konsumenta przewidziane ustawą. Najłatwiejszym sposobem na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy i zwrócenie towarów jest skontaktowanie się z nami. Można także skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia, ale nie jest to obowiązkowe.