Bezpłatna dostawa zamówień o wartości przekraczającej PLN 429.
 

Warunki sprzedaży

Niniejsze warunki sprzedaży („Warunki sprzedaży”) regulują Państwa prawa i obowiązki odnośnie każdego zakupu, zamówienia, pokwitowania lub dostawy dowolnego produktu firmy Bose sp. z o.o., Bose Corporation lub jej przedsiębiorstw zależnych i powiązanych („Bose”) poprzez niniejszą stronę internetową Bose.pl („stronę internetową”).

Dane kontaktowe

Nasz adres rejestracyjny to:
Bose Sp. z. o.o.
ul. Wołoska 12, lok. A0115
02-675 Warszawa
Fax: (48) 22 852 2927
info_pl@bose.com
NIP: 526-26-98-346
KRS: 0000153586
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
XIII Wydział Gospodarczy
Wysokość kapitału zakładowego: 50 000 zł, Nr rej
GIOŚ E0007156WZWB

Mogą Państwo pisać do nas na powyższy adres rejestracyjny lub na adres e-mail info_pl@bose.com.

Dostawa

Dostawa
Staramy się dostarczyć zamówienie w ciągu 5–7 dni roboczych.

W przypadku jednoczesnego zakupu kilku produktów klient zostanie obciążony najwyższymi kosztami wysyłki pojedynczego produktu.

Cena i termin płatności

Zamówienia złożone w tej witrynie można opłacić kartami: Visa, Mastercard, American Express. Możliwa jest również płatność za pobraniem (płatność gotówka kurierowi przy odbiorze przesyłki) lub przelew na konto bankowe Bose.

Gwarancja zadowolenia

W przypadku kiedy produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym, nie spełnia oczekiwań, możliwy jest jego zwrot w ciągu 30 dni od daty zakupu, z wyłączeniem sytuacji kiedy produkt jest odbierany i płacony w Salonie Bose – w takim przypadku nie przysługuje prawo zwrotu. Zwracany produkt musi być w stanie niepogorszonym, nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy z którymi został dostarczony, a w szczególności oryginalne opakowanie. W celu dokonania zwrotu należy skontaktować się albo z nasza infolinią pod numerem 22-853-0031 lub wysyłając email na adres info_pl@bose.com.

Gwarancja na produkt zakupiony

Dajemy dwuletnią gwarancję na wady ukryte materiałów i wykonania. Jeśli w Państwa produkcie wystąpią wady w rozumieniu gwarancji, prosimy zadzwonić na naszą infolinę pod numer 22-853-0031 lub napisać na adres info_pl@bose.com.

Inne informacje

Zalecamy wydrukowanie kopii swojego zamówienia i przechowywanie go we własnych aktach.

Klienci z Polski

Jeśli jakikolwiek produkt Bose® kupiony przez Państwa na tej stronie internetowej został dostarczony na terenie Polski, umowa między nami a Państwem podlega prawu Polskiemu i wszelkie spory wynikające z tej umowy lub z nią związane podlegają wyłącznej jurysdykcji sądów w Polsce. Wszystkie rozmowy, korespondencja i umowy muszą być sporządzane lub prowadzone w języku polskim.

Mogą Państwu przysługiwać inne prawa wynikające z przepisów i regulaminu niniejszej strony internetowej, na które niniejsze Warunki sprzedaży nie mają wpływu.

Potwierdzenie osoby przy zakupie kartą kredytową

Aby zapewnić że karta kredytowa nie zostaje użyta bez zgody jej właściciela, sprawdzamy podane nazwisko, adres i inne dane podane przez kupującego z właściwą bazą danych firmy zewnętrznej.Kupujący godząc się na nasze warunki zakupu w sklepie online Bose, wyraża tym samym zgodę na dokonanie powyższej weryfikacji.