90-dniowy okres próbny bez ryzyka, 2-letnia gwarancja i bezpłatna dostawa standardowa dla zamówień powyżej 200 PLN
Soundbar Bose i telewizor

Wiadomość od Prezesa i Dyrektora ds. operacyjnych

Jim Scammon, Prezes i Dyrektor ds. operacyjnych

Choć miniony rok wystawił nas na próbę, wyszliśmy z niej silniejsi i bardziej odporni.

Zmierzyliśmy się z wieloma wyzwaniami, które pogłębiły nasze zrozumienie siebie nawzajem, społeczności, w których żyjemy, i planety, którą wszyscy ze sobą dzielimy. Nasz najważniejszy obowiązek nie mógł być bardziej oczywisty: zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom i ich rodzinom w okresie rozwoju pandemii. Oprócz regulacji rządowych stosujemy dodatkowe środki ostrożności, aby zapewnić spokój ducha w miesiącach niepewności i strachu.

Spędziliśmy ten rok pracując zdalnie, aby wypełnić zobowiązania wobec naszych klientów i partnerów, ale także przeprowadziliśmy kompleksowe planowanie, aby upewnić się, że jesteśmy przygotowani na ponowne otwarcie naszych biur na całym świecie, gdy nadejdzie odpowiedni moment. Tak też się stało, a my jesteśmy gotowi. Wiemy, że życie każdego z nas się zmieniło, a niektóre z rozwiązań, które stworzyliśmy w 2020 roku w celu zrównoważenia życia domowego i pracy, zostaną przeniesione do naszej postpandemicznej kultury, stając się częścią naszej nowej rzeczywistości.

Osiągnęliśmy również postępy w zakresie innych wyzwań społecznych i środowiskowych. Sformalizowaliśmy nasz program z zakresu integracji, równości i różnorodności (Inclusion, Equity & Diversity) po spędzeniu roku na poznawaniu siebie, a także korzystając z rad i wskazówek naszych współpracowników. Wpływ tej pracy został zakwestionowany, gdy stawiliśmy czoła podziałom rasowym, które ogarnęły Stany Zjednoczone, i przyczyniły się do rozpoczęcia rozmów wśród pracowników Bose, jakich nigdy wcześniej nie prowadziliśmy. Musieliśmy bardziej zainteresować się tym, czego jeszcze nie wiedzieliśmy. Nie chcieliśmy odpowiadać samymi gestami. Chcieliśmy być szczery.

Przewodziły nam nasze ponadczasowe przekonania.

W najlepszym przypadku wartości firmy są wspaniałą i poważną odpowiedzialnością — wartościowym zobowiązaniem, aby być lepszymi ludźmi, którzy służą dobru ogółu. Nasz założyciel, dr Amar Bose, miał wizję wykraczającą poza produkty. Chciał, aby jego firma była miejscem, gdzie każdy może osiągnąć swój najpełniejszy potencjał. Musimy się z tego rozliczać każdego dnia. Jesteśmy to winni każdemu, kto chce dołączyć do firmy Bose, i wszystkim, którzy już tu pracują. Z kolei nasi pracownicy muszą chętnie dołączać się do budowania takiej kultury pracy. Założenie to nie jest dla nas nowe, ale w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy nabrało nowego znaczenia.

Pragnę podziękować naszym pracownikom za odwagę, informacje zwrotne i niezwykłą odporność w roku finansowym 2021.

Z poważaniem
Jim Scammon
Prezes i Dyrektor ds. operacyjnych