90-dniowy okres próbny bez ryzyka, 2-letnia gwarancja i bezpłatna dostawa standardowa dla zamówień powyżej 200 PLN

Podrabiane produkty

Aby mieć pewność, że kupujesz produkt oryginalny, korzystaj bezpośrednio ze sklepu lub z autoryzowanego sprzedawcy produktów Bose. Produkty zakupione w ten sposób — online lub w sklepie stacjonarnym — będą oryginalne i objęte ograniczoną gwarancją firmy Bose.

Kupowanie od nieautoryzowanych sprzedawców może być ryzykowne. Ograniczona gwarancja Bose obejmuje tylko te produkty, które zostały zakupione bezpośrednio u autoryzowanych sprzedawców. Co więcej, produktów kupione u nieautoryzowanych sprzedawców mogą być podróbkami lub pochodzić z kradzieży. Próba odsprzedaży takich produktów może mieć poważne konsekwencje prawne w postaci na przykład kar pieniężnych.

Na co zwracać uwagę i co robić

Na rynku dostępnych jest wiele podrobionych produktów. Firma Bose jest świadoma procederu sprzedaży podrobionych produktów Bose, w tym większości modeli słuchawek i produktów audio do noszenia, z serii takich jak Bose Frames, Bose Sport Earbuds, QuietComfort Earbuds, QuietComfort 35, 25, 20/20i, 3 i 15, QuietControl 30, SoundLink, SoundSport (wszystkie typy), SoundWear Companion, Sleepbuds, SoundTrue, SoundTrue Ultra, FreeStyle, IE2, MIE2/MIE2i, SIE2/SIE2i, OE2/OE2i, AE2/AE2i oraz słuchawki Bluetooth®. Bezprzewodowe głośniki z serii takich, jak SoundLink III, II, Mini, Color, Micro, Revolve i Revolve+, także często są podrabiane. Zazwyczaj taki sprzęt kosztuje mniej niż u autoryzowanych sprzedawców Bose, ale nie na tyle mało, aby wzbudzić podejrzliwość klienta.

W wielu przypadkach zarówno podrobione produkty, jak i ich opakowania są niezwykle podobne do sprzętu firmy Bose, ale nie spełniają wysokich standardów jakości dźwięku. Firmy produkujące podróbki starają się, aby ich wyroby przypominały oryginały. Dołączają karty gwarancyjne i numery seryjne do swoich produktów, kopiując te dane z produktów firmy Bose, aby wyglądały bardziej autentycznie. Czasami bardzo trudno jest odróżnić taki sprzęt od oryginału.

Często spotykamy się z podróbkami słuchawek in-ear, które mają logo BOSE, ale nie przypominają żadnego produktu wyprodukowanego przez naszą firmę. Firma Bose nie produkuje żadnych słuchawek zawierających litery „TWS”. Jedyne modele w pełni bezprzewodowych słuchawek produkowanych przez firmę Bose to: Bose Sport Earbuds, Bose QuietComfort Earbuds i Bose SoundSport Free.

Jeżeli podejrzewasz, że Twoje urządzenie Bose nie jest oryginalne, skontaktuj się z nami pod adresem Report_Counterfeits@bose.com. Napisz do nas, a pomożemy Ci sprawdzić, czy dany produkt jest autentyczny.

Trzy sposoby zabezpieczenia się przed oszustwem

Zalecamy kupowanie produktów bezpośrednio od firmy Bose. Bose.com to oficjalna strona firmy Bose Corporation dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych i ich terytoriów. Lokalne strony dla innych państw można znaleźć na stronie Bose Worldwide. Jeżeli chcesz teraz dokonać zakupu, upewnij się, że otrzymasz oryginalny produkt objęty gwarancją firmy Bose.

Szukaj oznaczenia Bose Authorized Dealer umieszczanego obecnie w witrynach internetowych niektórych sprzedawców*.

Plakietka Bose Authorized Dealer

Skontaktuj się z nami, aby sprawdzić, czy dany sprzedawca jest autoryzowany. Osoby mieszkające na terenie Stanów Zjednoczonych mogą zadzwonić pod numer 1 800 999 2673 lub wysłać wiadomość e-mail na adres support@bose.com. Obywatele pozostałych krajów mogą znaleźć dane kontaktowe do krajowych przedstawicieli na stronie Bose Worldwide. Przedstawiciel firmy Bose sprawdzi nazwę danego sprzedawcy lub danej strony internetowej i poinformuje, czy zostały one autoryzowane przez firmę Bose.

Bose Corporation
Framingham, Massachusetts, Stany Zjednoczone

* Jeszcze nie wszyscy autoryzowani sprzedawcy Bose korzystają z tego oznaczenia.