Zakończenie obsługi Bose SoundTouch
18 lutego 2026 r. firma Bose zakończy obsługę dla wszystkich produktów SoundTouch w chmurze. Do tego dnia system będzie działał jak zwykle, co obejmuje dostęp do funkcji w chmurze przez aplikację SoundTouch.
Po 18 lutego niektóre funkcje – w tym dostęp do wbudowanych serwisów muzycznych, takich jak Spotify i TuneIn, a także odtwarzanie w wielu pomieszczeniach – nie będą już dostępne. Jeśli jednak produkt SoundTouch obsługuje Bluetooth®, AUX lub HDMI, nadal będzie można odtwarzać wysokiej jakości dźwięk z podłączonych urządzeń.
Wprowadzone po raz pierwszy w 2013 roku systemy SoundTouch od ponad dziesięciu lat oferują niezawodne brzmienie, które wypełnia całe pomieszczenie. W miarę rozwoju naszych platform produktów połączonych mogą następować tego typu zmiany, dlatego chcemy mieć pewność, że użytkownicy są w pełni świadomi, czego mogą się spodziewać.
W razie pytań lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt.
SoundTouch – często zadawane pytania
Dlaczego firma Bose kończy obsługę SoundTouch?
Systemy Bose SoundTouch zostały wprowadzone na rynek w 2013 roku. Od tamtej pory technologia znacznie się rozwinęła i nie jesteśmy już w stanie kontynuować rozwoju oraz wsparcia infrastruktury chmurowej produktów starszej generacji. W dalszym ciągu dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom nowe wrażenia dźwiękowe oparte na nowoczesnych technologiach.
Czy mój głośnik SoundTouch przestanie działać?
Niektóre funkcje, takie jak łączność Bluetooth i AUX w niezależnych głośnikach SoundTouch (np. SoundTouch 10, 20 Series III i 30 Series III) najprawdopodobniej będą nadal działać po podłączeniu do lokalnego źródła, ale nie możemy zagwarantować wydajności w dłuższej perspektywie czasowej. W przypadku produktów kina domowego obsługujących technologię SoundTouch, takich jak Lifestyle 650, SoundTouch 130 i listwa głośnikowa SoundTouch 300, wejścia HDMI i optyczne oraz Bluetooth powinny nadal działać. Inne funkcje, takie jak przesyłanie strumieniowe SoundTouch i sterowanie za pomocą aplikacji, nie będą już działać.
Czy aplikacja SoundTouch przestanie działać?
Tak, aplikacja SoundTouch przestanie działać po 18 lutego 2026 r.
Czy aplikacja SoundTouch będzie nadal dostępna do pobrania?
W Japonii aplikacja SoundTouch będzie dostępna do pobrania do 31 grudnia 2025 r. Na wszystkich pozostałych rynkach aplikacja SoundTouch będzie dostępna do pobrania do 18 lutego 2026 r.
Czy dostępna jest aplikacja lub platforma zastępcza?
Nie, nie planujemy obsługi produktów SoundTouch za pośrednictwem żadnej innej aplikacji.
Czy stracę dostęp do zapisanych ustawień?
Chociaż niektóre istniejące ustawienia wstępne mogą nadal działać, nie możemy zagwarantować, że wszystkie ustawienia będą działać w przyszłości. Nie będzie możliwości zmiany istniejących ustawień, gdy aplikacja przestanie działać.
Gdzie mogę uzyskać pomoc po zakończeniu obsługi systemu?
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom obsługę w każdy możliwy sposób. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących dostępnych opcji po wprowadzeniu tej zmiany prosimy odwiedzić stronę pomocy technicznej Bose, gdzie można znaleźć aktualne informacje dotyczące pomocy technicznej oraz dane kontaktowe.
Czy wpłynie to na inne produkty?
Nie. Ta zmiana dotyczy wyłącznie produktów sprzedawanych z funkcją SoundTouch.
Jak mogę uzyskać bieżące informacje o nowościach produktowych lub zamiennikach dostępnych w przyszłości?
Zapraszamy na stronę pomocy technicznej Bose, gdzie można znaleźć aktualne informacje dotyczące pomocy technicznej i dane kontaktowe.
Co stanie się z moim kontem i danymi osobowymi?
Do 25 lutego 2026 r. usuniemy wszelkie dane dotyczące użytkowania produktu i dane telemetryczne związane z Twoim produktem SoundTouch. Jeśli posiadasz inne produkty Bose, Twoje konto My Bose pozostanie aktywne oraz nadal będzie można z niego korzystać na naszej stronie internetowej (w stosownych przypadkach) oraz w innych aplikacjach Bose. Jeśli chcesz pobrać lub usunąć swoje dane SoundTouch lub całkowicie usunąć swoje konto My Bose, wypełnij nasz formularz wniosku dotyczącego ochrony prywatności..
Czy mój produkt będzie nadal otrzymywał aktualizacje zabezpieczeń?
Nie. Produkty SoundTouch nie będą już otrzymywać żadnych aktualizacji zabezpieczeń.