Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Produkty w koszyku

Twój koszyk jest pusty

Z jakich metod płatności można skorzystać?

Dla Twojej wygody serwis Bose.pl oferuje różne opcje płatności za zakupy.

Karty kredytowe lub debetowe
Kwota płatności jest rezerwowana i blokowana przez wystawcę karty w momencie złożenia zamówienia. Konto jest obciążane dopiero w momencie, gdy zamówienie zostaje wysłane.

Uwaga: kwoty zarezerwowane nie są dostępne dla kolejnych zakupów. Jeżeli zamówienie zostanie anulowane, rezerwacja danej kwoty wygaśnie zgodnie z regulaminem danego banku.

Przelewy24
Przelewy 24 to system bezpośrednich płatności internetowych, które umożliwiają dokonanie zakupu online za pośrednictwem usługi bankowości internetowej - zarówno na komputerze jak i na urządzeniu mobilnym. Transakcje na platformie Przelewy24 są zabezpieczone 3D Secure Verified by VISA i MasterCard.

Przelew bankowy
Istnieje również możliwość uregulowania płatności za zamówienie przelewem bankowym. Po potwierdzeniu zamówienia, zostanie wysłany e-mail wraz z numerem konta oraz numerem zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Proces księgowania może potrwać do 2 dni roboczych.

Za pobraniem
Możliwość opłaty za zamówienie gotówką, bezpośrednio przy odbiorze. Opcja za pobraniem jest dodatkowo płatna i wynosi 29 zł i będzie uwzględniona w zamówieniu. Minimalna wartość zamówienia za pobraniem wynosi 124 zł.

W celu uzyskania informacji o innych formach płatności, prosimy o kontakt telefoniczny lub wiadomość e-mail.

Kiedy otrzymam zamówienie?

Staramy się, aby zamówienia były dostarczane w ciągu 3–4 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty sprzedawane w witrynie bose.pl były dostępne w magazynie, ale duże zapotrzebowanie może czasami powodować opóźnienie wysyłki. Stan magazynowy jest wyświetlany na stronie produktu oraz w koszyku podczas realizacji transakcji.

Darmowa wysyłka i zwroty

Przy wszystkich zamówieniach oferujemy darmową standardową wysyłkę i darmowe zwroty. Zamówienia mogą być dostarczane tylko na adres w Poland. Do złożenia zamówienia na stronie bose.pl potrzebne są: adres rozliczeniowy w Poland, adres dostawy w Poland oraz karta debetowa albo kredytowa bądź konto PayPal powiązane z kontem bankowym w Poland. Przypominamy, że wysyłamy wyłącznie na adresy domowe lub firm. Nie obsługujemy skrzynek pocztowych.

Jakie są zasady firmy Bose odnośnie zwrotów?

Wypróbuj produkt Bose® bez ryzyka. Jesteśmy tak pewni, że się spodoba, że dajemy 30 dni na decyzję. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań, prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia szczegółów dotyczących zwrotu bezpośrednio do Bose w terminie 30 dni. Odbierzemy produkt z domu użytkownika na nasz koszt, a klientowi zostanie zwrócona cała zapłacona kwota.

Jak chronione są moje dane osobowe na stronie bose.pl?

Korzystamy z wielu różnych środków ochrony danych osobowych online. Więcej informacji na temat zabezpieczeń można znaleźć w sekcji Bezpieczeństwo online.