Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Alarm nie włącza się

Oto kilka rozwiązań w przypadku, gdy alarm nie włącza się:

Jeśli słuchawki sleepbuds utracą w nocy połączenie z urządzeniem przenośnym, nadal będą odtwarzać dźwięki maskujące i włączą następny zaplanowany alarm. Funkcja drzemki i następne alarmy nie będą działać. Umieść słuchawki sleepbuds z powrotem w pokrowcu z ładowarką na kilka sekund. W ten sposób przywrócisz połączenie z urządzeniem mobilnym

Sprawdź w aplikacji, czy alarm jest włączony. Przełącznik alarmu znajduje się po jego prawej stronie

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.