Klient ma czternaście (14) dni od powiadomienia Bose o odstąpieniu od umowy na odesłanie do Bose produktów na koszt i odpowiedzialność klienta. Przesyłki należy kierować na adres: Bose Sp. z. o.o. ul. Wspólna 70, 00-687 Warszawa, Polska. Pudełka upominkowe nie są objęte polityką zwrotów.
Bose oferuje również klientom możliwość wyboru bezpłatnego odbioru produktów spod adresu wskazanego przez klienta. W tym wypadku, kurier wyznaczony przez Bose skontaktuje się z klientem w celu ustalenia daty odbioru produktów, z tym, że odbiór nastąpi w ciągu trzech (3) dni roboczych od pierwszego kontaktu kuriera z klientem w tej sprawie.
Klient, który wybrał opcję bezpłatnego odbioru produktów z domu zobowiązuje się być dostępny w dniach sugerowanych przez kuriera, tak aby bez przyczyny nie opóźniać zwrotu produktów do Bose.
Bose zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru produktów, w odniesieniu do produktów zwracanych w ramach opcji bezpłatnego odbioru, po upływie 14 dni od odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że termin ten upłynął bez zrealizowania odbioru produktów ze względu na przyczynę leżącą po stronie klienta.
W każdym przypadku, aby doszło do zwrotu pieniędzy, produkt musi być zwrócony w takim stanie i tak zapakowany, jak można by rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę, że klient ma prawo tylko sprawdzić produkt w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić kupując go w sklepie stacjonarnym. Produkty muszą zostać zwrócone wraz z dowodem zakupu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. W szczególności w sytuacji gdy z przyczyn leżących po stronie klienta zwrócony produkt został pozbawiony numeru seryjnego.
Zwroty zestawów promocyjnych: W przypadku zwrotu części zakupionego zestawu rabat traci swoją ważność i kwota zwrócona klientowi zostanie pomniejszona o całkowitą wartość zniżki zastosowanej przy zakupie. Na przykład jeśli przy zakupie zestawu składającego się z podstawki ładującej i głośnika Bluetooth klient skorzystał z rabatu w kwocie 200zł, a chce zwrócić tylko jeden z tych przedmiotów, cała kwota rabatu, czyli 200zł, zostanie odjęta od kwoty, jaką otrzyma przy zwrocie.
Jeśli nie będzie prawnych przeszkód, Bose zwróci klientowi całą kwotę, którą zapłacił on za zwracany produkt, włączając w to koszty dostawy (obliczone na podstawie standardowej dostawy oferowanej przez Bose) stosując metodę płatności, która była użyta przez klienta do zapłaty, bez nieuzasadnionej zwłoki, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania przez Bose oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Bose nie zwraca dodatkowych kosztów spowodowanych wybraniem przez klienta droższej metody wysyłki niż standardowa metoda oferowana przez Bose i nazwanej tak podczas procesu składania zamówienia.