NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Asystent Amazon Alexa nie działa

Upewnij się, że aplikacja Amazon Alexa jest zainstalowana na Twoim urządzeniu mobilnym. W razie potrzeby pobierz aplikację Alexa ze sklepu Google Play lub App Store. Po podłączeniu słuchawek do urządzenia postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w aplikacji, aby skonfigurować funkcję Alexa.

Logo aplikacji Amazon Alexa

Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.

Jeśli funkcja Alexa nie działa po naciśnięciu przycisku asystenta głosowego, spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że przycisk asystenta głosowego jest ustawiony na obsługę funkcji Amazon Alexa. W aplikacji Bose Music wybierz kolejno opcje Ustawienia > Asystent głosowy > Alexa. Możesz także dotknąć przycisku „Przejdź do aplikacji”, aby dokończyć konfigurację słuchawek z funkcją Alexa.

Ponownie uruchom urządzenie.

Połącz urządzenie przenośne z siecią Wi-Fi®.

Rozłącz połączenie Bluetooth® i nawiąż je ponownie

Wyczyść listę urządzeń Bluetooth dostępną w słuchawkach poprzez przytrzymanie przycisku zasilania/Bluetooth przez 10 sekund. Potwierdzi to komunikat głosowy na słuchawkach: „Device list cleared” (Wyczyszczono listę urządzeń Bluetooth). W urządzeniu przejdź do ustawień Bluetooth, a następnie usuń połączone słuchawki. Ponownie połącz słuchawki z urządzeniem.