NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Asystent Amazon Alexa nie działa

Upewnij się, że aplikacja Amazon Alexa jest zainstalowana na Twoim urządzeniu mobilnym. Jeśli to konieczne, pobierz aplikację Alexa ze Sklepu Play lub App Store, następnie połącz słuchawki z urządzeniem i wykonaj instrukcje, by skonfigurować asystenta Alexa.

Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.

Jeśli asystent Amazon Alexa nie działa po naciśnięciu przycisku funkcyjnego, spróbuj wykonać następujące czynności:

Ponownie uruchom urządzenie.

Upewnij się, że przycisk funkcyjny jest ustawiony na obsługę funkcji Amazon Alexa. W aplikacji Bose Connect wybierz Settings > Action button > Amazon Alexa (Ustawienia > Przycisk funkcyjny > Amazon Alexa).

Połącz urządzenie przenośne z siecią Wi-Fi®.

Rozłącz połączenia Bluetooth®, a następnie połącz je ponownie.

Wyczyść listę urządzeń Bluetooth słuchawek przez przesunięcie do końca przycisku zasilania i przytrzymanie go przez 10 sekund. Potwierdzi to komunikat głosowy na słuchawkach: „Device list cleared” (Wyczyszczono listę urządzeń Bluetooth). W urządzeniu przejdź do ustawień Bluetooth, a następnie usuń połączone słuchawki. Ponownie połącz słuchawki z urządzeniem.