Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Rozwiązywanie problemów z łącznością Bluetooth®

Często można usłyszeć dwa pojęcia dotyczące łączności Bluetooth: „parowanie” i „łączenie”. "Pairing" is the introduction of one device to another. Po sparowaniu urządzenia pozostają w swojej pamięci do czasu ich ręcznego usunięcia. Z głośnikiem można sparować maksymalnie sześć urządzeń. Po sparowaniu głośnik może się „połączyć” z danym urządzeniem, aby odbierać z niego dźwięk.

Nie można sparować głośnika z urządzeniem Bluetooth®

  • Sprawdź, czy głośnik pracuje w trybie umożliwiającym jego wykrycie (wskaźnik stanu Bluetooth miga na niebiesko).
  • Upewnij się, że w urządzeniu jest włączony moduł Bluetooth.
  • Upewnij się, że na liście urządzeń Bluetooth w danym urządzeniu jest wybrana pozycja „Bose SLIII” i że połączenie zostało potwierdzone przez urządzenie.
  • Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś urządzenie bliżej głośnika.
  • Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.
  • Upewnij się, że urządzenie obsługuje profil A2DP (Bluetooth stereo).
  • Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.
  • W przypadku parowania i łączenia komputera PC lub Mac upewnij się, że w menu ustawień dźwięku komputera wybrano głośnik SoundLink® Bluetooth® III jako wyjściowe urządzenie audio. Aby sfinalizować połączenie, konieczne może okazać się odtworzenie ścieżki audio (szczegółowe instrukcje można uzyskać od producenta komputera).
  • Zapoznaj się z instrukcją obsługi lub systemem pomocy albo skontaktuj z działem pomocy technicznej producenta urządzenia Bluetooth, aby dowiedzieć się, jak sparować je z innymi urządzeniami Bluetooth,
  • Wykonaj resetowanie głośnika. Naciśnij i przytrzymaj przez 10 sekund przycisk wyciszenia na głośniku; zapalą się na chwilę wszystkie wskaźniki stanu, a głośnik się wyłączy. Włącz głośnik ponownie i sparuj z nim urządzenie.

Sparowane urządzenie Bluetooth nie łączy się z głośnikiem

  • Upewnij się, że w urządzeniu jest włączony moduł Bluetooth.
  • Być może urządzenie jest poza zasięgiem. Przenieś urządzenie bliżej głośnika.
  • Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.
  • Wyłącz urządzenie i włącz je ponownie, a następnie ponownie połącz je z głośnikiem.
  • Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.
  • Wykonaj resetowanie głośnika. Naciśnij i przytrzymaj przez 10 sekund przycisk wyciszenia na głośniku; zapalą się na chwilę wszystkie wskaźniki stanu, a głośnik się wyłączy. Włącz głośnik ponownie i nawiąż połączenie z urządzeniem.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.