Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Rozwiązywanie problemów z łącznością Bluetooth®

Nie możesz nawiązać połączenia z urządzeniem?

Przed wykonaniem jakichkolwiek poniższych czynności należy się upewnić, że głośnik SoundLink® Wireless Mobile korzysta z najnowszej wersji oprogramowania. Kliknij tutaj, aby odwiedzić centrum aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby dokonać aktualizacji. Jeśli po zaktualizowaniu oprogramowania problemy z nawiązaniem połączenia będą nadal występować, postępuj zgodnie z przedstawionymi poniżej instrukcjami.

Nie mogę się połączyć z już sparowanym urządzeniem

Wykonaj następujące czynności, aby rozwiązać ten problem:

Wykonaj procedurę resetowania urządzenia

Aby zresetować głośnik SoundLink®, wykonaj następujące czynności:

Na ok. 10 sekund przytrzymaj przycisk WYCISZENIA na głośniku. Diody LED będą przez chwilę migać.

Wyciszenie

Naciśnij przycisk zasilania, aby ponownie włączyć głośnik SoundLink®.

Zasilanie

Wyczyść listę parowania zarówno w głośniku SoundLink® Wireless Mobile, jak i w urządzeniu zewnętrznym.

Na ok. 10 sekund przytrzymaj przycisk Bluetooth® na głośniku SoundLink®, aż usłyszysz dźwięk. Z pamięci głośnika SoundLink® zostaną usunięte wszystkie urządzenia Bluetooth®, a następnie głośnik stanie się widoczny dla innych urządzeń.

Bluetooth

Wyczyść listę w zewnętrznym urządzeniu Bluetooth®. Więcej informacji uzyskasz od producenta urządzenia.

Wykonaj procedurę resetowania urządzenia. Na ok. 10 sekund przytrzymaj przycisk wyciszenia na głośniku. Diody LED będą przez chwilę migać. Naciśnij przycisk zasilania, aby ponownie włączyć głośnik SoundLink®.

Wyciszenie

Zasilanie

Ponownie sparuj urządzenie, wykonując następujące czynności:

I. Po włączeniu urządzenia Bluetooth® i głośnika SoundLink® naciśnij i przytrzymaj przez 3 sekundy przycisk Bluetooth® na głośniku, aby umożliwić jego wykrycie. Wskaźnik Bluetooth® będzie powoli zapalał się i gasł co około sekundę, sygnalizując, że głośnik jest widoczny dla innych urządzeń.

Bluetooth

II. W zewnętrznym urządzeniu Bluetooth® wybierz opcję „WIDOCZNE” (lub podobną). Umożliwi to urządzeniu wykrycie głośnika SoundLink®.
III. W urządzeniu znajdź listę urządzeń Bluetooth®. Wybierz z listy pozycję „Bose SoundLink”.
IV. Jeżeli urządzenie zapyta o hasło, wpisz cyfry 0000 i naciśnij przycisk OK. Niektóre urządzenia proszą również o zaakceptowanie połączenia. Urządzenie Bluetooth® poinformuje Cię o zakończeniu parowania. Kiedy wskaźnik Bluetooth na głośniku SoundLink® przestanie powoli migać i zacznie świecić w sposób ciągły, procedura parowania zostanie zakończona.

Upewnij się, że głośnik SoundLink® znajduje się nie dalej niż 10 m od urządzenia Bluetooth

Połączenie działa przy zasięgu do 10 m. Jeśli na drodze sygnału będą się znajdować przeszkody, takie jak ściany lub metalowe przedmioty, jakość połączenia może być gorsza. Także inne urządzenia Bluetooth® mogą wpływać na jakość połączenia. Ustaw głośnik SoundLink® bliżej urządzeniaBluetooth®.

Upewnij się, że w urządzeniu zewnętrznym jest włączona funkcja Bluetooth

Wiele urządzeń Bluetooth® umożliwia włączenie lub wyłączenie funkcji Bluetooth®. Funkcja jest czasami wyłączana w celu zwiększenia żywotności baterii urządzenia. Upewnij się, że funkcja jest włączona. Jeśli produkt Bose® został już sparowany z danym urządzeniem Bluetooth®, powinien automatycznie ponownie nawiązać połączenie, gdy funkcja Bluetooth® tego urządzenia zostanie włączona. W przypadku, gdy produkt Bose nie nawiązuje połączenia automatycznie, wybierz ręcznie produkt Bose z listy Bluetooth® w danym urządzeniu.

Ręcznie nawiąż połączenie z głośnikiem SoundLink® znajdującym się na liście urządzenia

Niektóre urządzenia można sparować z innym urządzeniem, ale nie nawiązują one automatycznie połączenia. Przejdź do listy parowania w urządzeniu i sprawdź, czy taka sytuacja ma miejsce. Jeśli tak, spróbuj ręcznie nawiązać połączenie z głośnikiem SoundLink®.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.