NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.
Sklepy Koszyk

Nazwa systemu Bose nie wyświetla się na liście urządzeń AirPlay

Jeśli masz zarówno głośnik z funkcją AirPlay 1, jak i głośnik z funkcją AirPlay 2, podczas odtwarzania dźwięku z urządzenia z systemem iOS pamiętaj, że:

  • urządzenia z systemem iOS nie mogą przesyłać dźwięku jednocześnie do głośników z funkcją AirPlay 1 i głośników z funkcją AirPlay 2;
  • możesz przesyłać dźwięk do jednego głośnika obsługującego AirPlay 1 albo do jednego lub kilku głośników obsługujących AirPlay 2.

Sprawdź, czy urządzenie obsługujące AirPlay oraz system SoundTouch są połączone z tą samą siecią. Urządzenia nie będą działać, jeśli zostaną podłączone do różnych sieci. (Uwaga! Sieć gościnna jest uważana za inną sieć, nawet jeśli jest transmitowana przez ten sam router lub punkt dostępu).

Sprawdź, czy nie używasz VPN, pulpitu zdalnego lub innego wirtualnego oprogramowania.

Sprawdź, czy urządzenie z AirPlay i system SoundTouch są w zasięgu routera bezprzewodowego. Wskaźnik Wi-Fi® systemu SoundTouch świeci ciągłym białym światłem, jeśli urządzenie jest połączone z siecią. Jeśli system lub urządzenie z AirPlay nie jest połączone z siecią albo połączenie jest słabe, przenieś urządzenie bliżej routera. (Uwaga! Odległość między systemem a urządzeniem nie ma znaczenia. Wystarczy, że oba znajdują się w zasięgu routera).

Sprawdź, czy data ustawiona na urządzeniu z AirPlay jest prawidłowa.

Na urządzeniu z AirPlay wyłącz aplikację muzyczną lub iTunes, odczekaj 10 sekund, a potem uruchom aplikację i spróbuj ponownie.

Na urządzeniu z AirPlay wyłącz i ponownie włącz łączność Wi-Fi.

Wyłącz i ponownie włącz urządzenie z AirPlay.

Wyłącz router i odłącz go od zasilania na 30 sekund, a następnie uruchom go ponownie.

Zresetuj system SoundTouch, odłączając od niego przewód zasilania na 30 sekund. W przypadku systemów SoundTouch Portable naciśnij i przytrzymaj przez 15 sekund przycisk AUX, dopóki wyświetlacz się nie wyłączy.