NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Nie można podłączyć urządzenia audio Bluetooth®

Jeśli nie można podłączyć urządzenia Bluetooth w celu odtwarzania za pośrednictwem produktu:

Upewnij się, że łączność Bluetooth na urządzeniu jest włączona. Zazwyczaj można to sprawdzić w menu ustawień urządzenia w sekcji Bluetooth

Jeśli do połączenia urządzenia wymagane jest hasło, sprawdź, czy zostało wprowadzone poprawnie. Jeśli nie korzystasz z hasła, wprowadź 0000 (cztery zera)

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. Zasięg Bluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu.

Jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia Bluetooth, wyłącz funkcję Bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika. Głośnik zapamiętuje 8 ostatnio sparowanych urządzeń, ale może sparować jedynie dwa urządzenia naraz.

Przejdź do ustawień Bluetooth w urządzeniu, wybierz głośnik Bose i wybierz opcję "Zapomnij" lub "Usuń" głośnik. Następnie krótko przytrzymaj przycisk Bluetooth na głośniku, aż do momentu, gdy wyświetlacz z przodu systemu zacznie pulsować na niebiesko. Następnie spróbuj sparować urządzenie ponownie

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Wyczyść pamięć sparowanego urządzenia głośnika Bose, przytrzymując przycisk Bluetooth przez około 10 sekund, aż usłyszysz dźwięk.  Następnie naciśnij krótko przycisk Bluetooth na głośniku, aż wyświetlacz z przodu systemu zacznie pulsować na niebiesko. Następnie spróbuj sparować urządzenie ponownie

Zresetuj głośnik, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.