NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Nie można podłączyć urządzenia audio Bluetooth®

Jeśli nie można podłączyć urządzenia Bluetooth w celu odtwarzania za pośrednictwem produktu:

Upewnij się, że łączność Bluetooth na urządzeniu jest włączona. Zazwyczaj można to sprawdzić w menu ustawień urządzenia w sekcji Bluetooth

Jeśli do połączenia urządzenia wymagane jest hasło, sprawdź, czy zostało wprowadzone poprawnie. Jeśli nie korzystasz z hasła, wprowadź 0000 (cztery zera)

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. Zasięg Bluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu.

Jeśli z głośnikiem jest już sparowane inne urządzenieBluetooth, wyłącz funkcję Bluetooth w tym urządzeniu lub przenieś je poza zasięg głośnika. Głośnik pamięta osiem ostatnio sparowanych urządzeń, ale może połączyć się tylko z jednym urządzeniem naraz.

Przejdź do ustawień Bluetooth w urządzeniu, wybierz głośnik Bose i „Zapomnij” lub „Usuń” głośnik. Następnie krótko przytrzymaj przycisk Bluetooth na głośniku, aż do momentu, gdy wyświetlacz z przodu systemu zacznie pulsować na niebiesko. Następnie spróbuj sparować urządzenie ponownie

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Wyczyść pamięć urządzeń sparowanych z głośnikiem Bose, przytrzymując przycisk Bluetooth przez 10 sekund, do momentu, gdy pierścień świetlny podświetli się na biało. Następnie spróbuj ponownie sparować urządzenie.

Zresetuj głośnik, naciskając i przytrzymując przycisk rozpoczęcia/wstrzymania odtwarzania przez dziesięć sekund.

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.