Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Nie można ustanowić połączenia z siecią Wi-Fi

Jeśli produkt Bose nie łączy się z siecią bezprzewodową, spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że produkt znajduje się w zasięgu routera bezprzewodowego

Uruchom ponownie urządzenie przenośne i ponownie otwórz aplikację Bose Music

Zresetuj produkt firmy Bose, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.

Jeśli połączenie zostało nawiązane wcześniej, ale od tego czasu zmieniła się nazwa sieci, hasło lub typ zabezpieczeń, spróbuj zaktualizować ustawienia sieciowe w aplikacji Bose Music, korzystając z metody alternatywnej konfiguracji.

W przypadku korzystania z mobilnego punktu dostępu kompatybilność może być różna. Chociaż niektóre punkty dostępowe mogą działać, nie są one zalecane, ponieważ ich funkcjonalność może nie być dostępna, może być ograniczona lub niespójna

Jeśli to możliwe, podłącz inne urządzenia bezprzewodowe (np. odtwarzacz Blu-ray lub konsolę do gier) do sieci za pomocą kabla Ethernet. Zwiększy to przepustowość sieci bezprzewodowej, co może poprawić wydajność urządzeń bezprzewodowych w sieci

Jeśli system został skonfigurowany do pracy z więcej niż jedną siecią Wi-Fi, połączenie może zabrać do dwóch minut, ponieważ system próbuje połączyć się z ostatnio używaną siecią spośród czterech sieci, jakie ma zapisane w pamięci

Przekręć lub zmień położenie routera i/lub pobliskich urządzeń elektronicznych, które mogą powodować zakłócenia (np. pobliskie routery bezprzewodowe, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe, elektroniczne nianie lub inne podobne urządzenia)

Zaloguj się do routera i wypróbuj poniższe sugestie. Jeśli zostaną wprowadzone zmiany, zresetuj router po zakończeniu, odłączając przewód zasilający na 30 sekund.

  • Sprawdź i zainstaluj wszelkie dostępne aktualizacje
  • Upewnij się, że opcja „Enterprise” nie jest wybrana jako typ zabezpieczeń routera. Spróbuj zamiennie metody „WPA/WPA2”
  • Zwiększ liczbę urządzeń, które można podłączyć do routera, jeśli jest ona ustawiona na zbyt niskim poziomie
  • W przypadku włączenia zapory sieciowej routera, tymczasowo wyłącz ją, aby określić, czy problem stanowi ustawienie zapory sieciowej
  • Spróbuj wybrać kanał, na którym nadaje router

Przywróć domyślne ustawienia fabryczne produktu Bose, a następnie otwórz aplikację Bose Music i spróbuj skonfigurować ją ponownie

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.