Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Nie można nawiązać połączenia z siecią Wi-Fi®

Jeśli produkt Bose nie łączy się z siecią bezprzewodową, spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że produkt znajduje się w zasięgu routera bezprzewodowego

Uruchom ponownie urządzenie przenośne i otwórz aplikację Bose Music.

Zresetuj głośnik, naciskając i przytrzymując przycisk rozpoczęcia/wstrzymania odtwarzania przez 10 sekund.

Jeśli połączenie zostało nawiązane wcześniej, ale od tego czasu zmieniła się nazwa sieci, hasło lub typ zabezpieczeń, spróbuj zaktualizować ustawienia sieciowe głośnika, korzystając z metody alternatywnej konfiguracji.

W przypadku korzystania z mobilnego punktu dostępu kompatybilność może być różna. Chociaż niektóre punkty dostępowe mogą działać, nie są one zalecane, ponieważ ich funkcje mogą nie być dostępne, być ograniczone lub niespójne.

Jeśli to możliwe, podłącz inne urządzenie bezprzewodowe (np. odtwarzacz Blu-ray lub konsolę) do tej sieci za pomocą przewodu Ethernet. Zwiększy to przepustowość sieci bezprzewodowej, co może poprawić wydajność urządzeń bezprzewodowych w sieci

Jeśli system został skonfigurowany do pracy z więcej niż jedną siecią Wi-Fi, połączenie może zabrać do dwóch minut, ponieważ system próbuje połączyć się z ostatnio używaną siecią spośród czterech sieci, jakie ma zapisane w pamięci

Przekręć lub zmień położenie routera i/lub pobliskich urządzeń elektronicznych, które mogą powodować zakłócenia (np. pobliskie routery bezprzewodowe, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe, elektroniczne nianie lub inne podobne urządzenia)

Zaloguj się do routera i wypróbuj poniższe sugestie. Jeśli zostaną wprowadzone zmiany, zresetuj router po zakończeniu, odłączając przewód zasilający na 30 sekund.

  • Sprawdź i zainstaluj wszelkie dostępne aktualizacje
  • Pamiętaj, żeby nie wybierać opcji „Enterprise” jako typu zabezpieczeń routera. Spróbuj zamiennie metody „WPA/WPA2”
  • Zwiększ liczbę urządzeń, które można podłączyć do routera, jeśli jest ona zbyt niska.
  • Jeśli zapora sieciowa routera jest włączona, wyłącz ją na chwilę, aby sprawdzić, czy problemem jest jej ustawienie.
  • Spróbuj zmienić kanał, na którym nadaje router.

Przywróć domyślne ustawienia fabryczne głośnika Bose, naciskając i przytrzymując przez 10 sekund przycisk Bluetooth i przycisk zwiększania głośności. Po ponownym uruchomieniu głośnika otwórz aplikację Bose Music i spróbuj ponownie skonfigurować głośnik.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.