NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Nie mogę sparować głośnika z urządzeniem Bluetooth®

Jeśli napotykasz problem podczas próby sparowania urządzenia Bluetooth z głośnikiem, skorzystaj z poniższych podpowiedzi:

Odłącz wszystko, co jest podłączone do gniazda AUX głośnika. Gdy gniazdo AUX jest używane, funkcja Bluetooth jest wyłączona.

Upewnij się, że głośnik ma włączoną widoczność dla innych urządzeń. Naciśnij i przytrzymaj przycisk Bluetooth przez około 3 sekundy, aż wskaźnik Bluetooth głośnika zacznie migać na biało.

Upewnij się, że Bluetooth na urządzeniu jest włączony. Zazwyczaj można to sprawdzić w menu ustawień urządzenia.

Otwórz menu ustawień urządzenia Bluetooth i sprawdź, czy jako parowane urządzenie wybrany jest „głośnik Bose”. Jeśli nie widzisz głośnika na liście urządzenia, wybierz „Szukaj” lub „Skanuj” z menu Bluetooth urządzenia.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika.  ZasięgBluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeńBluetooth w danym miejscu. 

Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.

Upewnij się, że urządzenie Bluetooth obsługuje odtwarzanie muzyki za pomocą profilu A2DP (stereo Bluetooth). Jeśli nie masz pewności, sprawdź tę informację w instrukcji obsługi urządzenia.

Podłączając do komputera, z menu ustawień dźwięku komputera, wybierz głośnik Bose jako urządzenie wyjściowe. Sprawdź także, czy aplikacja, z której korzystasz, oferuje wybór urządzenia wyjściowego. Po jego wybraniu może być konieczne odtworzenie jednego z utworów lub zamknięcie i ponowne otworzenie aplikacji do odtwarzania muzyki.

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.