Jeśli nie możesz połączyć urządzenia Bluetooth (np. telefonu komórkowego lub tabletu) z produktem Bose, spróbuj wykonać następujące czynności:
Nie można połączyć z urządzeniem Bluetooth®
Dotyczy:
- Słuchawki bezprzewodowe QuietControl 30
- Słuchawki
- W urządzeniu wyłącz i ponownie włącz funkcję Bluetooth
- Usuń produkt Bose z listy Bluetooth na urządzeniu i sparuj go ponownie
- Wyłącz i włącz urządzenie lub uruchom je ponownie
- Zmniejsz odległość między urządzeniem a słuchawkami i zwiększ odległość od źródeł zakłóceń lub przeszkód
- Spróbuj połączyć słuchawki z innym urządzeniem
- Wyczyść listę parowania słuchawek, wykonując następujące czynności:
Wyłącz słuchawki.
Naciśnij przycisk zasilania / trybu Bluetooth i przytrzymaj go przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth
Usuń produkt Bose z listy Bluetooth w urządzeniu i połącz go ponownie