Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Nie można sparować urządzenia z funkcją Bluetooth

  • Włącz, a następnie wyłącz funkcję Bluetooth® w urządzeniu
  • Usuń słuchawki Bose QuietControl z listy Bluetooth na urządzeniu i sparuj je ponownie
  • Wyłącz i włącz urządzenie lub uruchom je ponownie
  • Zmniejsz odległość między urządzeniem a słuchawkami i zwiększ odległość od źródeł zakłóceń lub przeszkód
  • Spróbuj sparować słuchawki z innym urządzeniem
  • Wyczyść listę parowania słuchawek:

Wyłącz słuchawki.

Naciśnij przycisk zasilania / trybu Bluetooth i przytrzymaj go przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat „Bluetooth device list cleared” (Lista urządzeń Bluetooth wyczyszczona)

Usuń słuchawki Bose QuietControl z listy Bluetooth na urządzeniu i sparuj je ponownie

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.