Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Nie można połączyć z urządzeniem Bluetooth®

Jeśli nie możesz połączyć urządzenia Bluetooth (np. telefonu komórkowego lub tabletu) z produktem Bose, spróbuj wykonać następujące czynności:

  • W urządzeniu wyłącz i ponownie włącz funkcję  Bluetooth 
  • Usuń produkt Bose z listy Bluetooth na urządzeniu i sparuj go ponownie
  • Wyłącz i włącz urządzenie lub uruchom je ponownie
  • Zmniejsz odległość między urządzeniem a słuchawkami i zwiększ odległość od źródeł zakłóceń lub przeszkód
  • Spróbuj połączyć słuchawki z innym urządzeniem
  • Wyczyść listę parowania słuchawek, wykonując następujące czynności:

Wyłącz słuchawki.

Naciśnij przycisk zasilania / trybu Bluetooth i przytrzymaj go przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth

Usuń produkt Bose z listy Bluetooth w urządzeniu i połącz go ponownie

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.