Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Nie można sparować urządzenia z funkcją NFC

Jeśli nie możesz sparować urządzenia Bluetooth z głośnikiem SoundLink, korzystając z łączności NFC (Near Field Communication), wykonaj następujące czynności:

Sprawdź, czy urządzenie Bluetooth obsługuje technologię NFC. Sięgnij po instrukcję obsługi urządzenia, aby uzyskać więcej informacji.

Uwaga: Smartfony firmy Apple korzystają z łączności NFC w ramach funkcji Apple Pay, ale mogą nie obsługiwać parowania urządzeń Bluetooth w trybie NFC.

Przejdź do menu ustawień na urządzeniu i upewnij się, że włączony jest zarówno tryb Bluetooth, jak i NFC.

Umieść punkt łączności NFC urządzenia Bluetooth na środku górnej części obudowy głośnika SoundLink. Urządzenie może wyświetlić monit o akceptację parowania.

Uwaga: Aby znaleźć punkt kontaktu NFC, może być konieczne wielokrotne dotykanie głośnika SoundLink różnymi częściami urządzenia Bluetooth. Punkty kontaktu znajdują się w różnych miejscach w różnych urządzeniach, ale najczęściej mieszczą się z tyłu smartfonu.

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Przywróć ustawienia domyślne głośnika, włączając go i naciskając przycisk zasilania przez 10 sekund, aż do wyłączenia głośnika. 

Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.

Spróbuj sparować z innym urządzeniem obsługującym łączność NFC. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.