NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Nie można sparować urządzenia z funkcją NFC

W przypadku problemów z parowaniem urządzenia Bluetooth z głośnikiem SoundLink w trybie NFC (Near Field Communication), wykonaj następujące czynności:

Sprawdź, czy urządzenie Bluetooth obsługuje technologię NFC. Sięgnij po instrukcję obsługi urządzenia, aby uzyskać więcej informacji.

 

Uwaga: Smartfony firmy Apple korzystają z łączności NFC w ramach funkcji Apple Pay, ale mogą nie obsługiwać parowania urządzeń Bluetooth w trybie NFC.

Przejdź do menu ustawień na urządzeniu i upewnij się, że włączony jest zarówno tryb Bluetooth, jak i NFC.

Dotknij punktem kontaktu NFC na urządzeniu Bluetooth górnej środkowej części głośnika SoundLink. Urządzenie może wyświetlić monit o akceptację parowania.

Uwaga: Aby znaleźć punkt kontaktu NFC, może być konieczne wielokrotne dotykanie głośnika SoundLink różnymi częściami urządzenia Bluetooth. Punkty kontaktu znajdują się w różnych miejscach w różnych urządzeniach, ale najczęściej mieszczą się z tyłu smartfonu.

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.

Spróbuj sparować z innym urządzeniem obsługującym łączność NFC. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.