Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Nie mogę sparować głośnika z urządzeniem Bluetooth®

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

sprawdź, czy głośnik pracuje w trybie umożliwiającym jego wykrycie. wciśnij przycisk bluetooth i poczekaj, aż wskaźnik bluetooth zacznie migać powoli na niebiesko.

Bluetooth

sprawdź, czy w urządzeniu docelowym jest włączona funkcja bluetooth.

Upewnij się, że na liście parowania urządzenia jest wybrana pozycja „Bose Color SoundLink” oraz że połączenie zostało potwierdzone przez urządzenie.

urządzenie bluetooth może być poza zasięgiem. przenieś urządzenie bliżej głośnika.

jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję bluetooth.

sprawdź, czy urządzenie bluetooth obsługuje profil a2dp (bluetooth stereo).

W przypadku łączenia się z komputerem PC lub Mac w menu ustawień dźwięku komputera wybierz głośnik Bose® SoundLink® Color jako wyjściowe urządzenie audio. Aby sfinalizować połączenie, konieczne może okazać się odtworzenie ścieżki audio (szczegółowe instrukcje można uzyskać od producenta komputera).

Wykonaj resetowanie głośnika. Więcej informacji zawiera temat Przywracanie fabrycznych ustawień systemu.

sprawdź, czy jest dostępne nowe oprogramowanie dla urządzenia bluetooth lub sprawdź dostępność aktualizacji oprogramowania dla głośnika bose® soundlink® color w witrynie owners.bose.com.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.