Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Nie mogę sparować głośnika z urządzeniem Bluetooth®

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

Sprawdź, czy głośnik pracuje w trybie umożliwiającym jego wykrycie. Wciśnij przycisk Bluetooth i poczekaj, aż wskaźnik Bluetooth zacznie migać powoli na niebiesko.

Bluetooth

Sprawdź, czy w urządzeniu docelowym jest włączona funkcja Bluetooth.

Upewnij się, że na liście parowania urządzenia jest wybrana pozycja „Bose Mini SoundLink”, a połączenie zostało potwierdzone przez urządzenie.

Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś urządzenie bliżej głośnika.

Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.

Sprawdź, czy urządzenie Bluetooth obsługuje profil A2DP (Bluetooth stereo).

W przypadku łączenia się z komputerem PC lub Mac w menu ustawień dźwięku komputera wybierz głośnik Bose® SoundLink® Mini jako wyjściowe urządzenie audio. Aby sfinalizować połączenie, konieczne może okazać się odtworzenie ścieżki audio (szczegółowe instrukcje można uzyskać od producenta komputera).

Zresetuj system. Wciśnij na 10 sekund przycisk wyciszenia na głośniku. Urządzenie Bluetooth zostanie rozłączone, a głośnik Bose® SoundLink® Mini się wyłączy. Naciśnij przycisk zasilania, aby włączyć głośnik i połączyć go na nowo.

Wyciszenie

Zasilanie

Sprawdź, czy jest dostępne nowe oprogramowanie dla urządzenia Bluetooth lub sprawdź dostępność aktualizacji oprogramowania dla głośnika Bose® SoundLink® Mini na stronie owners.Bose.com.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.