Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Nie mogę sparować głośnika z urządzeniem Bluetooth®

Spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że głośnik ma włączoną widoczność dla innych urządzeń. Naciśnij przycisk Bluetooth, aż dioda wskaźnika Bluetooth zacznie migać na niebiesko.

Upewnij się, że Bluetooth na urządzeniu jest włączony. Zazwyczaj można to sprawdzić w menu ustawień urządzenia.

Otwórz menu ustawień urządzenia Bluetooth i sprawdź, czy jako parowane urządzenie wybrane jest „Bose SoundLink”. Jeśli nie widzisz głośnika SoundLink na liście urządzenia, wybierz „Szukaj” lub „Skanuj” z menu Bluetooth urządzenia.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. ZasięgBluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu.

Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.

Upewnij się, że urządzenie Bluetooth obsługuje odtwarzanie muzyki za pomocą profilu A2DP (stereo Bluetooth). Jeśli nie masz pewności, sprawdź tę informację w instrukcji obsługi urządzenia

Podłączając do komputera, z menu ustawień dźwięku komputera wybierz głośnik SoundLink jako urządzenie wyjściowe (więcej informacji można uzyskać u producenta komputera). Aby dokończyć nawiązywanie połączenia, może być konieczne odtworzenie utworu lub zamknięcie i ponowne otwarcie aplikacji do odtwarzania muzyki.

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika oraz przywrócenie oryginalnych ustawień fabrycznych. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.

Wyszukaj i zainstaluj aktualizacje oprogramowania głośnika SoundLink, korzystając ze strony global.Bose.com/support

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.