Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Trudności z kontrolowaniem systemu za pomocą asystenta Alexa

Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.

Jeśli masz trudności ze stosowaniem poleceń głosowych asystenta głosowego Amazon Alexa, spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że asystent głosowy został skonfigurowany. Więcej informacji można znaleźć w sekcji Korzystanie z asystenta głosowego Amazon Alexa z inteligentnymi produktami firmy Bose

Jeśli w pomieszczeniu panuje nadmierny hałas (np. podczas rozmowy wielu osób lub odtwarzania głośnej muzyki), produkt może Cię nie słyszeć. Spróbuj zmniejszyć hałas w pomieszczeniu, głośniej mówić lub mówić bliżej produktu

Spróbuj sformułować polecenia na różne sposoby. Alexa może rozmaicie zinterpretować Twoje słowa, więc spróbuj wypowiedzieć polecenie w inny sposób

Użyj typowych nazw pomieszczeń, nadając nazwy swoim produktom firmy Bose, by ułatwić asystentowi Alexa ich znalezienie (tzn. użyj takich nazw, jak np. „Office” (Biuro), „Bedroom” (Sypialnia) lub „Den” (Kryjówka) zamiast „John's office” (Biuro Johna) „Bedroom3” (Sypialnia3) lub „HS500 Den” (Kryjówka HS500)). Używaj także typowych odstępów w nazwach (np. „Master bedroom” (Główna sypialnia) zamiast „Masterbedroom” (Głównasypialnia)). Staraj się unikać specjalnych znaków i cyfr przy nadawaniu systemom nazw

W sekcji ustawień produktu aplikacji Bose Music można zmienić nazwy produktów

Jeśli nie możesz sterować usługą muzyczną, sprawdź, czy usługa ta została dodana do aplikacji Amazon Alexa, wybierając kolejno Menu > Ustawienia > Muzyka i multimedia. Po dodaniu do aplikacji Alexa, asystent Alexa może korzystać z tej usługi

Gdy używasz aplikacji Bose Music do łączenia z kontem asystenta Alexa, Amazon automatycznie instaluje odpowiednią aplikację umiejętności Bose. Jednak problem podczas konfiguracji mógł uniemożliwić zainstalowanie umiejętności. Otwórz aplikację Amazon Alexa i przejdź do Menu > Umiejętności. Jeśli nie zainstalowano "Umiejętność Bose (nie dla SoundTouch)", wyszukaj opcję "Bose" na ekranie umiejętności, a następnie wybierz i zainstaluj opcję "Umiejętność Bose (nie dla SoundTouch)"

Upewnij się, że produkt, którym chcesz sterować, jest połączony z Twoim kontem. Otwórz aplikację Bose Music, przejdź do sekcji My Bose > Moje konto > Zarządzaj głośnikami i upewnij się, że pojawi się produkt, którym chcesz sterować. Jeśli tak się nie stanie, dodaj go do swojego konta

Zresetuj produkt firmy Bose, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.