Uwaga: funkcja Google Assistant nie jest dostępna we wszystkich krajach i językach.
Jeśli masz trudności ze stosowaniem poleceń głosowych asystenta głosowego Google Assistant, spróbuj wykonać następujące czynności:
Uwaga: funkcja Google Assistant nie jest dostępna we wszystkich krajach i językach.
Jeśli masz trudności ze stosowaniem poleceń głosowych asystenta głosowego Google Assistant, spróbuj wykonać następujące czynności:
Upewnij się, że asystent głosowy został skonfigurowany. Więcej informacji można znaleźć w sekcji Korzystanie z asystenta głosowego Google Assistant z inteligentnymi produktami firmy Bose
Jeśli w pomieszczeniu panuje nadmierny hałas (np. podczas rozmowy wielu osób lub odtwarzania głośnej muzyki), produkt może Cię nie słyszeć. Spróbuj zmniejszyć hałas w pomieszczeniu, głośniej mówić lub mówić bliżej produktu
Spróbuj sformułować polecenia na różne sposoby. Google Assistant może rozmaicie zinterpretować Twoje słowa, więc spróbuj wypowiedzieć polecenie w inny sposób
Jeśli próbujesz sterować usługą muzyczną, sprawdź, czy usługa została dodana do aplikacji Bose Music oraz aplikacji Google Assistant, przechodząc do menu Ustawienia > Powiązane konta multimedialne. (Uwaga: nie wszystkie usługi muzyczne można uruchomić poleceniem głosowym).
Upewnij się, że produkt, którym chcesz sterować, jest połączony z Twoim kontem. Otwórz aplikację Bose Music, przejdź do sekcji My Bose > Moje konto > Zarządzaj głośnikami i upewnij się, że pojawi się produkt, którym chcesz sterować. Jeśli tak się nie stanie, dodaj go do swojego konta
Zresetuj produkt firmy Bose, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania