Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Trudności ze sterowaniem systemem za pomocą poleceń głosowych Google Assistant

Uwaga: funkcja Google Assistant nie jest dostępna we wszystkich krajach i językach.

Jeśli masz trudności ze stosowaniem poleceń głosowych asystenta głosowego Google Assistant, spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że asystent głosowy został skonfigurowany. Więcej informacji można znaleźć w sekcji Korzystanie z asystenta głosowego Google Assistant z inteligentnymi produktami firmy Bose

Jeśli w pomieszczeniu panuje nadmierny hałas (np. podczas rozmowy wielu osób lub odtwarzania głośnej muzyki), produkt może Cię nie słyszeć. Spróbuj zmniejszyć hałas w pomieszczeniu, głośniej mówić lub mówić bliżej produktu

Spróbuj sformułować polecenia na różne sposoby. Google Assistant może rozmaicie zinterpretować Twoje słowa, więc spróbuj wypowiedzieć polecenie w inny sposób

Jeśli próbujesz sterować usługą muzyczną, sprawdź, czy usługa została dodana do aplikacji Bose Music oraz aplikacji Google Assistant, przechodząc do menu Ustawienia > Powiązane konta multimedialne. (Uwaga: nie wszystkie usługi muzyczne można uruchomić poleceniem głosowym).

Upewnij się, że produkt, którym chcesz sterować, jest połączony z Twoim kontem. Otwórz aplikację Bose Music, przejdź do sekcji My Bose > Moje konto > Zarządzaj głośnikami i upewnij się, że pojawi się produkt, którym chcesz sterować. Jeśli tak się nie stanie, dodaj go do swojego konta

Zresetuj produkt firmy Bose, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.