NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Problemy z korzystaniem z trybu Party i stereo

Postaraj się wykonać poniższe czynności, jeżeli podczas korzystania z trybu Party lub stereo wystąpił problem:

Użyj aplikacji Connect do sparowania głośników.
Tryby Party i stereo można włączać zarówno z poziomu aplikacji Bose Connect, jak i poprzez ręczne parowanie z użyciem przycisków na głośniku. Zalecamy jednak korzystanie z aplikacji Connect, z co najmniej dwóch powodów:

  • Aplikacja Connect jest prosta i przyjazna użytkownikowi
  • Aplikacja Connect pozwala łączyć dowolne kombinacje głośników w trybie Party lub stereo (np. głośnik Revolve i Revolve+). Metoda ręczna pozwala wyłącznie na parowanie dwóch egzemplarzy tego samego modelu.

Pamiętaj, aby tylko jeden głośnik był podłączony do urządzenia mobilnego.
Tryb Party lub stereo nie będzie działał, jeżeli dwa głośniki są podłączone do takiego urządzenia.

Sprawdź wersję oprogramowania.
Obydwa głośniki muszą mieć aktualne oprogramowanie w takiej samej wersji, jeżeli mają być używane w trybie Party lub stereo. Jeżeli każdy z głośników będzie korzystał z innej wersji oprogramowania sprzętowego, może wystąpić problem podczas parowania.

Włącz pauzę przed uruchomieniem trybu Party lub stereo.
Wstrzymaj odtwarzanie dźwięku dla obu głośników, zanim przejdziesz do trybu Party lub stereo.

Zmień nazwę głośników w aplikacji Connect.
Aby ułatwić korzystanie z tych trybów, zalecamy zmianę nazwy głośników, zwłaszcza jeżeli to dwie sztuki tego samego modelu. W ten sposób nie będą korzystać z tej samej nazwy.

Wykonaj reset ustawień do wersji fabrycznej.
Szczegółowe informacje: Resetowanie głośnika.

Uwaga: Od czasu do czasu reset jest potrzebny, aby wyeliminować problem z głośnikiem. Nie jest to jednak coś, co należy wykonywać regularnie, aby zapewnić prawidłowe działanie produktu.