Zacznij zabawę wcześniej. Odkryj nasze najpopularniejsze produkty. KUP.

Funkcja Google Assistant nie działa

Upewnij się, że aplikacja Google Assistant jest zainstalowana na Twoim urządzeniu mobilnym. Jest ona już zainstalowana na większości urządzeń z systemem Android, ale na urządzeniach z systemem iOS należy ją zainstalować ręcznie. W razie potrzeby pobierz aplikację Google Assistant ze sklepu Google Play lub App Store. Po podłączeniu słuchawek do urządzenia powinno zostać wyświetlone powiadomienie o konieczności skonfigurowania funkcji Google Assistant. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać słuchawki do Google Assistant.

Uwaga: funkcja Google Assistant nie jest dostępna we wszystkich krajach i językach.

Jeśli funkcja Google Assistant nie działa po naciśnięciu przycisku asystenta głosowego, spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że przycisk asystenta głosowego jest ustawiony na obsługę funkcji Google Assistant. W aplikacji Bose Music wybierz kolejno opcje Ustawienia > Asystent głosowy > Google Assistant. Możesz także dotknąć ikony „Konfiguracja i ustawienia”, aby dokończyć konfigurację słuchawek z aplikacją Google Assistant.

Ponownie uruchom urządzenie.

Połącz urządzenie przenośne z siecią Wi-Fi®.

Rozłącz połączenie Bluetooth® i nawiąż je ponownie

Wyczyść listę urządzeń Bluetooth dostępną w słuchawkach poprzez przytrzymanie przycisku zasilania/Bluetooth przez 10 sekund. Potwierdzi to komunikat głosowy na słuchawkach: „Device list cleared” (Wyczyszczono listę urządzeń Bluetooth). W urządzeniu przejdź do ustawień Bluetooth, a następnie usuń połączone słuchawki. Ponownie połącz słuchawki z urządzeniem.

Aby zapoznać się z dodatkowymi poradami dotyczącymi Google Assistant, odwiedź witrynę: https://support.google.com/headphones