NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Funkcja Google Assistant nie działa

Upewnij się, że aplikacja Google Assistant jest zainstalowana na Twoim urządzeniu mobilnym. Jest ona już zainstalowana na większości urządzeń z systemem Android, ale na urządzeniach z systemem iOS należy ją zainstalować ręcznie. W razie potrzeby pobierz aplikację Google Assistant ze sklepu Google Play lub App Store. Po podłączeniu słuchawek do urządzenia powinno zostać wyświetlone powiadomienie o konieczności skonfigurowania funkcji Google Assistant. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać słuchawki do Google Assistant.

Uwaga: funkcja Google Assistant nie jest dostępna we wszystkich krajach i językach.

Jeśli funkcja Google Assistant nie działa po naciśnięciu przycisku asystenta głosowego, spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że przycisk asystenta głosowego jest ustawiony na obsługę funkcji Google Assistant. W aplikacji Bose Music wybierz kolejno opcje Ustawienia > Asystent głosowy > Google Assistant. Możesz także dotknąć ikony „Konfiguracja i ustawienia”, aby dokończyć konfigurację słuchawek z aplikacją Google Assistant.

Ponownie uruchom urządzenie.

Połącz urządzenie przenośne z siecią Wi-Fi®.

Rozłącz połączenie Bluetooth® i nawiąż je ponownie

Wyczyść listę urządzeń Bluetooth dostępną w słuchawkach poprzez przytrzymanie przycisku zasilania/Bluetooth przez 10 sekund. Potwierdzi to komunikat głosowy na słuchawkach: „Device list cleared” (Wyczyszczono listę urządzeń Bluetooth). W urządzeniu przejdź do ustawień Bluetooth, a następnie usuń połączone słuchawki. Ponownie połącz słuchawki z urządzeniem.

Aby zapoznać się z dodatkowymi poradami dotyczącymi Google Assistant, odwiedź witrynę: https://support.google.com/headphones