NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.
Sklepy Koszyk

Słuchawki nie parują się z urządzeniem Bluetooth®

Słuchawki nie łączą się z urządzeniem podczas ładowania. Jeśli słuchawki nie ładują się i nadal nie mogą połączyć się z urządzeniem, wypróbuj następujące rozwiązania:

Słuchawki:

Wyłącz i włącz słuchawki: Wyłącz słuchawki na 2 sekundy. Następnie włącz je i spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

Resetowanie słuchawek:

  1. Odłącz wszystkie kable od słuchawek.
  2. Podłącz wtyczkę kabla USB do złącza USB-A ładowarki sieciowej lub komputera, którego zasilanie jest włączone.
  3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth, podłączając jednocześnie małą wtyczkę kabla USB do złącza USB-C na prawej muszli słuchawek.
  4. Zwolnij przycisk zasilania/Bluetooth, gdy lampka Bluetooth zacznie migać na niebiesko.

Czyszczenie listy parowania słuchawek:

  1. Włącz słuchawki.
  2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
  3. Usuń słuchawki z listy urządzeń Bluetooth w urządzeniu. Możesz to zrobić w aplikacji Bose Music poprzez dotknięcie opcji Ustawienia > Połączenia Bluetooth > Edycja. Następnie dotknij ikony „X” obok nazwy urządzenia, które chcesz usunąć.
  4. Słuchawki są już „Gotowe do sparowania” z urządzeniem. Dotknij polecenia „Połącz nowe” w aplikacji Bose Music.

Na urządzeniu przenośnym:

Podczas próby połączenia może być konieczne wybranie słuchawek z listy Bluetooth urządzenia. Zazwyczaj urządzenia próbują najpierw nawiązać połączenie z ostatnio podłączonym urządzeniem, a następnie co kilka minut przechodzić do następnego urządzenia na liście. Słuchawki mogą znajdować się w dalszej części listy

Wyłącz, a następnie ponownie włącz tryb Bluetooth

Włącz, a następnie wyłącz tryb samolotowy

Ponownie uruchom urządzenie.

„Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń” słuchawki na liście urządzeń Bluetooth w urządzeniu, a następnie podłącz je ponownie.

Podłączanie do komputera

W przypadku łączenia się z komputerem z systemem Windows na liście parowania urządzeń mogą pojawić się dwie różne ikony (ikona urządzenia i ikona słuchawek). Upewnij się, że została wybrana ikona słuchawek.