Słuchawki nie łączą się z urządzeniem podczas ładowania. Jeśli słuchawki nie ładują się i nadal nie mogą połączyć się z urządzeniem, wypróbuj następujące rozwiązania:
Wyłącz i włącz słuchawki: Wyłącz słuchawki na 2 sekundy. Następnie włącz je i spróbuj ponownie nawiązać połączenie.
Resetowanie słuchawek:
- Odłącz wszystkie kable od słuchawek.
- Podłącz wtyczkę kabla USB do złącza USB-A ładowarki sieciowej lub komputera, którego zasilanie jest włączone.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth, podłączając jednocześnie małą wtyczkę kabla USB do złącza USB-C na prawej muszli słuchawek.
- Zwolnij przycisk zasilania/Bluetooth, gdy lampka Bluetooth zacznie migać na niebiesko.
Czyszczenie listy parowania słuchawek:
- Włącz słuchawki.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
- Usuń słuchawki z listy urządzeń Bluetooth w urządzeniu. Możesz to zrobić w aplikacji Bose Music poprzez dotknięcie opcji Ustawienia > Połączenia Bluetooth > Edycja. Następnie dotknij ikony „X” obok nazwy urządzenia, które chcesz usunąć.
- Słuchawki są już „Gotowe do sparowania” z urządzeniem. Dotknij polecenia „Połącz nowe” w aplikacji Bose Music.
Podczas próby połączenia może być konieczne wybranie słuchawek z listy Bluetooth urządzenia. Zazwyczaj urządzenia próbują najpierw nawiązać połączenie z ostatnio podłączonym urządzeniem, a następnie co kilka minut przechodzić do następnego urządzenia na liście. Słuchawki mogą znajdować się w dalszej części listy
Wyłącz, a następnie ponownie włącz tryb Bluetooth
Włącz, a następnie wyłącz tryb samolotowy
Ponownie uruchom urządzenie.
„Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń” słuchawki na liście urządzeń Bluetooth w urządzeniu, a następnie podłącz je ponownie.
W przypadku łączenia się z komputerem z systemem Windows na liście parowania urządzeń mogą pojawić się dwie różne ikony (ikona urządzenia i ikona słuchawek). Upewnij się, że została wybrana ikona słuchawek.