Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Słuchawki nie parują się z urządzeniem Bluetooth®

Słuchawki nie łączą się z urządzeniem podczas ładowania. Jeśli słuchawki nie ładują się i nadal nie mogą połączyć się z urządzeniem, wypróbuj następujące rozwiązania:

Słuchawki:

Wyłącz i włącz słuchawki: Wyłącz słuchawki na 2 sekundy. Następnie włącz je i spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

Resetowanie słuchawek:

  1. Odłącz wszystkie kable od słuchawek.
  2. Podłącz wtyczkę kabla USB do złącza USB-A ładowarki sieciowej lub komputera, którego zasilanie jest włączone.
  3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth, podłączając jednocześnie małą wtyczkę kabla USB do złącza USB-C na prawej muszli słuchawek.
  4. Zwolnij przycisk zasilania/Bluetooth, gdy lampka Bluetooth zacznie migać na niebiesko.

Czyszczenie listy parowania słuchawek:

  1. Włącz słuchawki.
  2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
  3. Usuń słuchawki z listy urządzeń Bluetooth w urządzeniu. Możesz to zrobić w aplikacji Bose Music poprzez dotknięcie opcji Ustawienia > Połączenia Bluetooth > Edycja. Następnie dotknij ikony „X” obok nazwy urządzenia, które chcesz usunąć.
  4. Słuchawki są już „Gotowe do sparowania” z urządzeniem. Dotknij polecenia „Połącz nowe” w aplikacji Bose Music.

Na urządzeniu przenośnym:

Podczas próby połączenia może być konieczne wybranie słuchawek z listy Bluetooth urządzenia. Zazwyczaj urządzenia próbują najpierw nawiązać połączenie z ostatnio podłączonym urządzeniem, a następnie co kilka minut przechodzić do następnego urządzenia na liście. Słuchawki mogą znajdować się w dalszej części listy

Wyłącz, a następnie ponownie włącz tryb Bluetooth

Włącz, a następnie wyłącz tryb samolotowy

Ponownie uruchom urządzenie.

„Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń” słuchawki na liście urządzeń Bluetooth w urządzeniu, a następnie podłącz je ponownie.

Podłączanie do komputera

W przypadku łączenia się z komputerem z systemem Windows na liście parowania urządzeń mogą pojawić się dwie różne ikony (ikona urządzenia i ikona słuchawek). Upewnij się, że została wybrana ikona słuchawek.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.