Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Słuchawki nie parują się z urządzeniem Bluetooth®

Słuchawki nie łączą się z urządzeniem podczas ładowania. Jeśli słuchawki nie ładują się i nadal nie mogą połączyć się z urządzeniem, wypróbuj następujące rozwiązania:

Słuchawki:

Wyłącz i włącz słuchawki: Wyłącz słuchawki na 2 sekundy. Następnie włącz je i spróbuj ponownie nawiązać połączenie

Resetowanie słuchawek:

  1. Wyłącz słuchawki i poczekaj 30 sekund
  2. Podłącz słuchawki do źródła zasilania USB za pomocą przewodu USB i poczekaj 5 sekund (zasilacz musi być podłączony do działającego gniazda sieciowego).
  3. Odłącz przewód USB od słuchawek i odczekaj minutę.
  4. Włącz słuchawki i sprawdź, czy działają prawidłowo.

Czyszczenie listy urządzeń sparowanych ze słuchawkami:

  1. Włącz słuchawki
  2. Przesuń przycisk zasilania w kierunku ikony Bluetooth i przytrzymaj przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
  3. Usuń słuchawki z listy urządzeń Bluetooth w urządzeniu. Aby to zrobić, w urządzeniu otwórz Ustawienia > Bluetooth i wybierz opcję „Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń”.
  4. Słuchawki są już „Gotowe do sparowania” z urządzeniem. Przejdź do ustawień Bluetooth w urządzeniu i wybierz słuchawki jako nowe urządzenie

Uwaga: listę parowania możesz także wyczyścić w aplikacji Bose Connect, dotykając ikony Bluetooth > Edytuj, a następnie dotykając ikony „X” obok urządzeń.

Na urządzeniu przenośnym:

Podczas próby połączenia może być konieczne wybranie słuchawek z listy Bluetooth urządzenia. Zazwyczaj urządzenia próbują najpierw nawiązać połączenie z ostatnio podłączonym urządzeniem, a następnie co kilka minut przechodzić do następnego urządzenia na liście. Słuchawki mogą znajdować się w dalszej części listy

Wyłącz, a następnie ponownie włącz tryb Bluetooth

Włącz, a następnie wyłącz tryb samolotowy

Ponownie uruchom urządzenie.

„Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń” słuchawki na liście urządzeń Bluetooth w urządzeniu, a następnie podłącz je ponownie.

Podłączanie do komputera

W przypadku łączenia się z komputerem z systemem Windows na liście parowania urządzeń mogą pojawić się dwie różne ikony (ikona urządzenia i ikona słuchawek). Upewnij się, że została wybrana ikona słuchawek.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.