NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.
Sklepy Koszyk

Słuchawki nie parują się z urządzeniem Bluetooth®

Słuchawki nie łączą się z urządzeniem podczas ładowania. Jeśli słuchawki nie ładują się i nadal nie mogą połączyć się z urządzeniem, wypróbuj następujące rozwiązania:

Słuchawki:

Wyłącz słuchawki, umieszczając je w futerale ładującym i zamykając pokrywę. Następnie włącz słuchawki, wyjmując je z futerału, i spróbuj ponownie podłączyć je do urządzenia

Zmniejsz odległość pomiędzy urządzeniem Bluetooth i słuchawkami. Zwiększ odległość obu urządzeń od źródeł zakłóceń lub przeszkód

Wyczyść listę parowania słuchawek w następujący sposób:

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
  2. Usuń słuchawki z listy urządzeń Bluetooth w urządzeniu. Aby to zrobić, w urządzeniu otwórz Ustawienia > Bluetooth i wybierz opcję „Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń”
  3. Słuchawki są już „Gotowe do sparowania” z urządzeniem. Przejdź do ustawień Bluetooth w urządzeniu i wybierz słuchawki jako nowe urządzenie
Przycisk zasilania na słuchawkach

Na urządzeniu przenośnym:

Wyłącz, a następnie ponownie włącz tryb Bluetooth

Włącz, a następnie wyłącz tryb samolotowy

Ponownie uruchom urządzenie.

„Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń” słuchawki na liście urządzeń Bluetooth w urządzeniu, a następnie podłącz je ponownie.

Podłączanie do komputera

W przypadku łączenia się z komputerem z systemem Windows na liście parowania urządzeń mogą pojawić się dwie różne ikony (ikona urządzenia i ikona słuchawek). Upewnij się, że została wybrana ikona słuchawek.