Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Słuchawki nie parują się z urządzeniem Bluetooth®

Słuchawki nie łączą się z urządzeniem podczas ładowania. Jeśli słuchawki nie ładują się i nadal nie mogą połączyć się z urządzeniem, wypróbuj następujące rozwiązania:

Słuchawki:

Wyłącz słuchawki, umieszczając je w futerale ładującym i zamykając pokrywę. Następnie włącz słuchawki, wyjmując je z futerału, i spróbuj ponownie podłączyć je do urządzenia

Zmniejsz odległość pomiędzy urządzeniem Bluetooth i słuchawkami. Zwiększ odległość obu urządzeń od źródeł zakłóceń lub przeszkód

Wyczyść listę parowania słuchawek w następujący sposób:

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
  2. Usuń słuchawki z listy urządzeń Bluetooth w urządzeniu. Aby to zrobić, w urządzeniu otwórz Ustawienia > Bluetooth i wybierz opcję „Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń”
  3. Słuchawki są już „Gotowe do sparowania” z urządzeniem. Przejdź do ustawień Bluetooth w urządzeniu i wybierz słuchawki jako nowe urządzenie
Przycisk zasilania na słuchawkach

Na urządzeniu przenośnym:

Wyłącz, a następnie ponownie włącz tryb Bluetooth

Włącz, a następnie wyłącz tryb samolotowy

Ponownie uruchom urządzenie.

„Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń” słuchawki na liście urządzeń Bluetooth w urządzeniu, a następnie podłącz je ponownie.

Podłączanie do komputera

W przypadku łączenia się z komputerem z systemem Windows na liście parowania urządzeń mogą pojawić się dwie różne ikony (ikona urządzenia i ikona słuchawek). Upewnij się, że została wybrana ikona słuchawek.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.