Słuchawki nie łączą się z urządzeniem podczas ładowania. Jeśli słuchawki nie ładują się i nadal nie mogą połączyć się z urządzeniem, wypróbuj następujące rozwiązania:
Słuchawki nie parują się z urządzeniem Bluetooth®
Resetowanie słuchawek:
- Wyłącz słuchawki i poczekaj 30 sekund
- Podłącz słuchawki do źródła zasilania USB za pomocą przewodu USB i poczekaj 5 sekund (zasilacz musi być podłączony do działającego gniazda sieciowego).
- Odłącz przewód USB od słuchawek i odczekaj minutę.
- Włącz słuchawki i sprawdź, czy działają prawidłowo.
Czyszczenie listy parowania słuchawek:
- Wyłącz słuchawki
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
- Usuń słuchawki z listy urządzeń Bluetooth w urządzeniu. Aby to zrobić, w urządzeniu otwórz Ustawienia > Bluetooth i wybierz opcję „Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń”.
- Słuchawki są już „Gotowe do sparowania” z urządzeniem. Przejdź do ustawień Bluetooth w urządzeniu i wybierz słuchawki jako nowe urządzenie
Wyłącz, a następnie ponownie włącz tryb Bluetooth
Włącz, a następnie wyłącz tryb samolotowy
Ponownie uruchom urządzenie.
„Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń” słuchawki na liście urządzeń Bluetooth w urządzeniu, a następnie podłącz je ponownie.
W przypadku łączenia się z komputerem z systemem Windows na liście parowania urządzeń mogą pojawić się dwie różne ikony (ikona urządzenia i ikona słuchawek). Upewnij się, że została wybrana ikona słuchawek.