NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Słuchawki nie parują się z urządzeniem Bluetooth®

Słuchawki nie łączą się z urządzeniem podczas ładowania. Jeśli słuchawki nie ładują się i nadal nie mogą połączyć się z urządzeniem, wypróbuj następujące rozwiązania:

Słuchawki:

Wyłącz i włącz słuchawki: wyłącz słuchawki, naciskając i przytrzymując przycisk zasilania przez 2 sekundy, aż usłyszysz sygnały dźwiękowe wskazujące na wyłączenie zasilania. Następnie włącz je, naciskając i puszczając przycisk zasilania.

Przycisk zasilania na prawej słuchawce

Resetowanie słuchawek:

  1. Wyłącz słuchawki i poczekaj 30 sekund
  2. Podłącz słuchawki do źródła zasilania USB za pomocą przewodu USB i poczekaj 5 sekund (zasilacz musi być podłączony do działającego gniazda sieciowego).
  3. Odłącz przewód USB od słuchawek i odczekaj minutę.
  4. Włącz słuchawki i sprawdź, czy działają prawidłowo.

Czyszczenie listy parowania słuchawek:

  1. Wyłącz słuchawki
  2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez 10 sekund, aż usłyszysz komunikat informujący o wyczyszczeniu listy urządzeń Bluetooth.
  3. Usuń słuchawki z listy urządzeń Bluetooth w urządzeniu. Aby to zrobić, w urządzeniu otwórz Ustawienia > Bluetooth i wybierz opcję „Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń”.
  4. Słuchawki są już „Gotowe do sparowania” z urządzeniem. Przejdź do ustawień Bluetooth w urządzeniu i wybierz słuchawki jako nowe urządzenie

Na urządzeniu przenośnym:

Wyłącz, a następnie ponownie włącz tryb Bluetooth

Włącz, a następnie wyłącz tryb samolotowy

Ponownie uruchom urządzenie.

„Zapomnij”, „Rozłącz” lub „Usuń” słuchawki na liście urządzeń Bluetooth w urządzeniu, a następnie podłącz je ponownie.

Podłączanie do komputera

W przypadku łączenia się z komputerem z systemem Windows na liście parowania urządzeń mogą pojawić się dwie różne ikony (ikona urządzenia i ikona słuchawek). Upewnij się, że została wybrana ikona słuchawek.