Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Częstość rytmu serca nie jest widoczna w aplikacji do fitnessu

Po podłączeniu słuchawek do urządzenia mobilnego można śledzić częstość rytmu serca w najbardziej popularnych aplikacjach fitnessowych. Jeśli aplikacja nie odczytuje tętna, spróbuj wykonać następujące czynności:

  • Sprawdź, czy na liście Bluetooth na urządzeniu mobilnym zaznaczone zostały słuchawki Bose SoundSport Pulse.
  • Sprawdź, czy lewa słuchawka dobrze trzyma się ucha. Może być konieczne wypróbowanie innego rozmiaru końcówki StayHear+ Pulse.
  • W menu Ustawienia aplikacji do fitnessu znajdź menu „Urządzenia” (ang. Devices), „Sprzęt” (ang. Hardware) lub „Monitor pracy serca” (ang. Heart Rate Monitor). Wybierz „Wyszukaj czujnik” (ang. Search for sensor) lub „Połącz automatycznie” (ang. Auto-connect).
  • W niektórych aplikacjach fitnessowych do śledzenia tętna konieczne może być zaznaczenie opcji „Rozpocznij trening” (ang. Start workout).
  • Zamknij i uruchom ponownie aplikację do fitnessu.
  • Wyłącz i włącz słuchawki.
  • W urządzeniu mobilnym wyłącz i włącz funkcję Bluetooth.
  • Więcej informacji na temat podłączania czujnika tętna można znaleźć w dziale pomocy używanej aplikacji do fitnessu.

Uwaga:  Niektóre aplikacje do fitnessu wyświetlają szczegółowe dane na temat tętna tylko pod warunkiem wykupienia subskrypcji.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.