Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Częstość rytmu serca nie jest widoczna w aplikacji Bose® Connect

Po podłączeniu słuchawek do urządzenia mobilnego można śledzić częstość rytmu serca w aplikacji Bose® Connect. Jeśli nie widzisz tętna na ekranie wyświetlającym dane z słuchawek Bose® SoundSport® Pulse, spróbuj wykonać następujące czynności:

  • Korzystając z aplikacji Bose® Connect, sprawdź, czy słuchawki Bose® SoundSport® Pulse na pewno są podłączone do urządzenia mobilnego.
  • Sprawdź, czy lewa słuchawka dobrze trzyma się ucha. Może być konieczne wypróbowanie innego rozmiaru końcówki StayHear®+ Pulse
  • Zamknij i uruchom ponownie aplikację Bose Connect.
  • Wyłącz i włącz słuchawki
  • W urządzeniu mobilnym wyłącz i włącz funkcję Bluetooth

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.