Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Tętno spada

Jeśli komunikaty głosowe są włączone, aplikacja do fitnessu lub Bose® Connect powinna poinformować o wykryciu ("heart rate detected") lub o niewykryciu tętna ("heart rate not detected"). Jeżeli tętno cały czas zanika, wypróbuj następujące czynności:

Sprawdź, czy lewa słuchawka dobrze trzyma się ucha. Może być konieczne wypróbowanie innego rozmiaru końcówki StayHear®+ Pulse

Oczyść czujnik tętna w lewej słuchawce.

Zamknij i uruchom ponownie aplikację do fitnessu

Wyłącz i włącz słuchawki

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.