Wypróbuj poniższe sugestie, aby rozwiązać problemy ze słabym połączeniem z siecią bezprzewodową.
Przerywane lub słabe połączenie z siecią Wi-Fi
Dotyczy:
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 10
- System SoundTouch 120
- System SoundTouch 130
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 20
- SoundTouch® 20 system
- System kina domowego SoundTouch® 220
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 30
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 system
- Wzmacniacz SoundTouch SA-5
- SoundTouch® Portable system
- Adapter bezprzewodowy SoundTouch® series II
- SoundTouch® Stereo JC system
- System muzyczny SoundTouch® 20 Wi-Fi® series II
- SoundTouch® 30 system muzyczny Wi-Fi® series II
- Kontroler SoundTouch®
- System muzyczny SoundTouch® Portable Wi-Fi®
- Zestaw ze wzmacniaczem SoundTouch® SA-4
- System muzyczny SoundTouch® Stereo JC Wi-Fi® series II
- Adapter bezprzewodowy SoundTouch®
- Głośnik soundbar SoundTouch 300
- System Wave® SoundTouch IV
- System Wave® SoundTouch®
- System rozrywki domowej Lifestyle 600
- System rozrywki domowej Lifestyle 650
- Adapter SoundTouch Wireless Link
- CineMate® 120 system
- CineMate 220 home cinema system
- System CineMate® 130
- CineMate® 520 system
- Lifestyle® 135 system II
- System domowej rozrywki Lifestyle® 135
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- System domowej rozrywki Lifestyle 525 series II
- System Lifestyle® 525 III
- System domowej rozrywki Lifestyle 535 series II
- System domowej rozrywki Lifestyle® 535
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- System głośników Bose® SoundTouch™ AM3 Wi-Fi®.
- System rozrywki Lifestyle® SoundTouch® 135
- System rozrywki Bose Lifestyle SoundTouch 235
- Lifestyle SoundTouch 525 system
- System Lifestyle SoundTouch 535
- Głośnik soundbar SoundTouch 300
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
- Upewnij się, że system znajduje się w zasięgu routera bezprzewodowego. Niezależnie od tego, jak blisko systemu znajduje się urządzenie z aplikacją SoundTouch, system SoundTouch musi znajdować się w zasięgu routera bezprzewodowego, aby odbierać transmitowany sygnał za pośrednictwem sieci Wi-Fi. Pomyślne połączenie jest sygnalizowane przez włączony na stałe biały wskaźnik Wi-Fi na przednim panelu systemu. Jeśli wskaźnik Wi-Fi nie świeci na biało, przybliż system do routera, aby zwiększyć siłę sygnału Wi-Fi i nawiązać połączenie.
- Spróbuj zmienić umiejscowienie systemu w bieżącym pomieszczeniu, by określić, czy problemem jest słaby odbiór w danym obszarze. Na sygnał routera wpływają przedmioty znajdujące się między routerem a systemem SoundTouch. Poziom zakłóceń generowanych przez takie przedmioty może powodować powstawanie wąskich lub bardzo skupionych obszarów słabego odbioru sygnału Wi-Fi. Przesunięcie systemu w lewo lub w prawo, obrócenie go w jedną ze stron lub przeniesienie o kilkadziesiąt centymetrów w nowe miejsce może znacząco poprawić odbiór.
- Sprawdź, czy w tej samej sieci istnieją więcej niż cztery systemy SoundTouch. Typowe domowe sieci Wi-Fi powinny obsługiwać przynajmniej 4 bezprzewodowe systemy SoundTouch. Jednak ta liczba może obniżyć się do trzech w przypadku włączenia trybu „Odtwarzaj to wszędzie”.
- Sprawdź, czy uruchomione są inne programy, a następnie zamknij wszystkie aplikacje służące do synchronizacji sieci, przesyłania strumieniowego lub zabezpieczania. Jeżeli uruchomionych jest kilka programów, spróbuj zamknąć wszystkie programy odtwarzające pliki multimedialne, a także programy lub usługi synchronizujące dane w środowisku chmury. Spowoduje to zmniejszenie ilości zasobów używanych przez urządzenie, a także rozwiązanie konfliktów aplikacji.
- Sprawdź źródła zakłóceń bezprzewodowych, które mogą wpływać na system. Spróbuj odsunąć system przynajmniej o kilka metrów od innych urządzeń elektronicznych lub elektrycznych, takich jak bezprzewodowe routery internetowe, telefony bezprzewodowe, telewizory, kuchenki mikrofalowe, urządzenia Apple AirPort Express lub podobne.
- Wyłącz i ponownie włącz router. Przedtem sprawdź, jakie usługi są używane na routerze, by się upewnić, że ponowne uruchomienie nie zakłóci niczego istotnego.
- Rozważ podłączenie systemu do Internetu za pomocą przewodu Ethernet zamiast sieci Wi-Fi (jeśli takie połączenie jest obsługiwane przez system). Choć podłączenie systemu przez sieć Wi-Fi jest preferowane w przypadku konfiguracji, w niektórych przypadkach łatwiejsze będzie podłączenie systemu do sieci Ethernet.