Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Przerywane lub słabe połączenie z siecią Wi-Fi

Dotyczy:

więcej...

Wypróbuj poniższe sugestie, aby rozwiązać problemy ze słabym połączeniem z siecią bezprzewodową.

  • Upewnij się, że system znajduje się w zasięgu routera bezprzewodowego. Niezależnie od tego, jak blisko systemu znajduje się urządzenie z aplikacją SoundTouch, system SoundTouch musi znajdować się w zasięgu routera bezprzewodowego, aby odbierać transmitowany sygnał za pośrednictwem sieci Wi-Fi. Pomyślne połączenie jest sygnalizowane przez włączony na stałe biały wskaźnik Wi-Fi na przednim panelu systemu. Jeśli wskaźnik Wi-Fi nie świeci na biało, przybliż system do routera, aby zwiększyć siłę sygnału Wi-Fi i nawiązać połączenie.
  • Spróbuj zmienić umiejscowienie systemu w bieżącym pomieszczeniu, by określić, czy problemem jest słaby odbiór w danym obszarze. Na sygnał routera wpływają przedmioty znajdujące się między routerem a systemem SoundTouch. Poziom zakłóceń generowanych przez takie przedmioty może powodować powstawanie wąskich lub bardzo skupionych obszarów słabego odbioru sygnału Wi-Fi. Przesunięcie systemu w lewo lub w prawo, obrócenie go w jedną ze stron lub przeniesienie o kilkadziesiąt centymetrów w nowe miejsce może znacząco poprawić odbiór.
  • Sprawdź, czy w tej samej sieci istnieją więcej niż cztery systemy SoundTouch. Typowe domowe sieci Wi-Fi powinny obsługiwać przynajmniej 4 bezprzewodowe systemy SoundTouch. Jednak ta liczba może obniżyć się do trzech w przypadku włączenia trybu „Odtwarzaj to wszędzie”.
  • Sprawdź, czy uruchomione są inne programy, a następnie zamknij wszystkie aplikacje służące do synchronizacji sieci, przesyłania strumieniowego lub zabezpieczania. Jeżeli uruchomionych jest kilka programów, spróbuj zamknąć wszystkie programy odtwarzające pliki multimedialne, a także programy lub usługi synchronizujące dane w środowisku chmury. Spowoduje to zmniejszenie ilości zasobów używanych przez urządzenie, a także rozwiązanie konfliktów aplikacji.
  • Sprawdź źródła zakłóceń bezprzewodowych, które mogą wpływać na system. Spróbuj odsunąć system przynajmniej o kilka metrów od innych urządzeń elektronicznych lub elektrycznych, takich jak bezprzewodowe routery internetowe, telefony bezprzewodowe, telewizory, kuchenki mikrofalowe, urządzenia Apple AirPort Express lub podobne.
  • Wyłącz i ponownie włącz router. Przedtem sprawdź, jakie usługi są używane na routerze, by się upewnić, że ponowne uruchomienie nie zakłóci niczego istotnego.
  • Rozważ podłączenie systemu do Internetu za pomocą przewodu Ethernet zamiast sieci Wi-Fi (jeśli takie połączenie jest obsługiwane przez system). Choć podłączenie systemu przez sieć Wi-Fi jest preferowane w przypadku konfiguracji, w niektórych przypadkach łatwiejsze będzie podłączenie systemu do sieci Ethernet.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.