Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Rozwiązywanie problemów z urządzeniami iPod® i iPhone®

Moje urządzenie nie ładuje się po włożeniu do stacji dokującej. Co zrobić?

Wykonaj następujące czynności:

  • Jeśli urządzenie jest umieszczone w nakładce ochronnej lub futerale, zdejmij nakładkę/futerał i ponownie włóż urządzenie do stacji dokującej. Przyczyną problemu z ładowaniem może być niedopasowanie urządzenia do złącza.
  • Spróbuj zresetować urządzenie. Skorzystaj z pomocy firmy Apple, aby dowiedzieć się, jak to zrobić, w zależności od modelu urządzenia.
  • Zresetuj system SoundDock. Wyłącz system i odłącz go od źródła zasilania na 60 sekund. Po ponownym podłączeniu systemu do źródła zasilania sprawdź, czy urządzenie się ładuje.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.