Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Rozwiązywanie problemów z urządzeniami iPod® i iPhone®

Moje urządzenie nie ładuje się po włożeniu do stacji dokującej. Co zrobić?

Wykonaj następujące czynności:

  • Jeśli urządzenie jest umieszczone w nakładce ochronnej lub futerale, zdejmij nakładkę/futerał i ponownie włóż urządzenie do stacji dokującej. Przyczyną problemu z ładowaniem może być niedopasowanie urządzenia do złącza.
  • Spróbuj zresetować urządzenie. Skorzystaj z pomocy firmy Apple, aby dowiedzieć się, jak to zrobić, w zależności od modelu urządzenia.
  • Zresetuj system SoundDock. Wyłącz system i odłącz go od źródła zasilania na 60 sekund. Po ponownym podłączeniu systemu do źródła zasilania sprawdź, czy urządzenie się ładuje.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.