Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Pilot nie obsługuje iPoda

Jeśli pilot zdalnego sterowania przestał obsługiwać iPoda umieszczonego w stacji dokującej:

Odłącz urządzenie iPod lub iPhone® od złącza dokującego, a następnie podłącz je ponownie. Oddokuj urządzenie iPod lub iPhone® i odczekaj 60 sekund, a następnie zadokuj je ponownie i upewnij się, że jest prawidłowo podłączone. Może być konieczne wykonanie tej procedury kilka razy.

Upewnij się, że używasz wewnętrznej aplikacji audio. Urządzenie iPod przekazuje polecenia z pilota zdalnego sterowania tylko do wewnętrznego odtwarzacza, a nie aplikacji dostarczonej przez innego producenta. Na przykład naciśnięcie przycisku odtwarzania/wstrzymywania odtwarzania podczas strumieniowego przesyłania dźwięku z radia Pandora może spowodować przełączenie urządzenia iPod do jego własnej biblioteki muzycznej i rozpoczęcie odtwarzania.

Wykonaj procedurę resetowania jednostki sterującej:

wyłącz jednostkę sterującą, a następnie wciśnij na pięć sekund jej przycisk zasilania.

kiedy czerwona kontrolka led zgaśnie, zwolnij przycisk zasilania i sprawdź ponownie działanie funkcji.

Zresetuj urządzenie iPod lub iPhone. Urządzenie iPod lub iPhone może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania. Więcej informacji znajdziesz na stronie pomocy firmy Apple.

Uwaga: zresetowanie urządzenia iPod spowoduje przywrócenie domyślnych ustawień funkcji Backlight Timer (Zegar podświetlenia), Brightness (Jasność), EQ (Korektor), Shuffle (Odtwarzanie w kolejności losowej) i Repeat (Powtarzanie).

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.