Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Cichy dźwięku lub brak dźwięku i głosu (redukcja fazy stereofonicznej)

  • Upewnij się, że system jest prawidłowo skonfigurowany. Możliwe, że połączenie się obluzowało lub jest nieprawidłowe. Sprawdź połączenia.
  • Wypróbuj inne wejście w mikserze ToneMatch. Korzystając z tego samego źródła i tego samego kabla, wypróbuj inne wejście procesora dźwięku ToneMatch.
  • Wypróbuj inne źródło. Jeśli źródłem jest mikrofon, wypróbuj inny mikrofon. Jeśli źródłem jest instrument, wypróbuj inny instrument. Jeśli problem zniknie w przypadku użyciu innego źródła, przyczyną problemu jest źródło.
  • Sprawdź, w jaki sposób urządzenia są podłączone do miksera ToneMatch. Redukcja fazy stereofonicznej może być spowodowana przez przesyłanie 2 sygnałów do jednego wejścia monofonicznego. Jeśli urządzenie (telefon, laptop, tablet) jest podłączony za pomocą stereofonicznego kabla TRS 3,5 mm do wejścia monofonicznego TRS „stereo” 1/4", sygnał nie zostanie rozdzielony prawidłowo na 2 osobne sygnały w jednym połączeniu. Wynikiem tego będzie niewystarczający poziom głośności głosu, basu i wielu innych aspektów utworu. W takim wypadku należy zaproponować klientowi przejściówkę ze złącza 3,5 mm stereo z wtyczką męską na złącze 1/4" mono z dwoma wtyczkami męskimi (numer części 353699-0010).

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.