Jeśli nie działa mikrofon, spróbuj wykonać następujące czynności:
Nie działa mikrofon
Dotyczy:
- Słuchawki QC25 z redukcją hałasu — do urządzeń firmy Apple
- QC25 słuchawki z redukcją hałasu — do urządzeń firmy Samsung/urządzeń z systemem Android™
- QC®20 słuchawki — urządzenia firmy Samsung i urządzenia z systemem Android™
- Słuchawki QC20 z redukcją hałasu — do urządzeń firmy Apple
- QC20 słuchawki z redukcją hałasu — do urządzeń firmy Samsung/urządzeń z systemem Android™
- QC®20i słuchawki — do urządzeń firmy Apple®
- Słuchawki QuietComfort® 15 Acoustic Noise Cancelling®
Nie wszystkie funkcje są kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami. W przypadku urządzeń Apple® zapoznaj się z tematem Kompatybilne urządzenia Apple. Z kolei w przypadku urządzeń Samsung Galaxy zapoznaj się z tematem Kompatybilne urządzenia Samsung Galaxy.
Upewnij się, że kabel audio jest prawidłowo podłączony po obu stronach.
Upewnij się, że otwory muszli słuchawkowej nie są przesłonięte.
Wykonaj inne połączenie telefoniczne.
Skorzystaj z innego zgodnego urządzenia.