Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Brak dźwięku z urządzenia Bluetooth®

Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:

Upewnij się, że urządzenie zostało podłączone do głośnika.

Sprawdź, czy głośnik nie jest wyciszony i czy ustawiona jest odpowiednio wysoka głośność. Ustaw głośność urządzenia Bluetooth na 90%, a następnie korzystaj z przycisków regulacji głośności głośnika Bose, aby dopasować głośność.

Spróbuj odtwarzać z różnych urządzeń Bluetooth. Na przykład przetestuj różne aplikacje, aby sprawdzić, czy problem nie jest związany tylko z jedną z nich.

Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś je bliżej głośnika.

Przenieś urządzenie Bluetooth lub głośnik w miejsce oddalone od urządzeń, które generują zakłócenia elektromagnetyczne (czyli telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe, routery bezprzewodowe i inne urządzenia Bluetooth. Jeśli to możliwe, wyłącz pobliskie urządzenia Bluetooth lub wyłącz ich funkcję Bluetooth).

Jeśli słyszysz dźwięk z innego urządzenia Bluetooth, zatrzymaj odtwarzanie w tym urządzeniu. Więcej informacji na temat korzystania z dwóch urządzeń Bluetooth znajdziesz w sekcji Nawiązywanie połączenia z kilkoma urządzeniami Bluetooth.

W ustawieniach Bluetooth na urządzeniu wybierz opcję „ZAPOMNIJ” lub „USUŃ” głośnik Bose. Następnie sparuj urządzenie z głośnikiem ponownie i przetestuj

Wciśnij na dziesięć sekund przycisk Bluetooth® na głośniku, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy i komunikat „Bluetooth device list cleared” (Lista urządzeń Bluetooth wyczyszczona), jeśli komunikaty są włączone.

Uruchom ponownie urządzenie Bluetooth. Najczęściej robi się to poprzez całkowite wyłączenie i ponowne uruchomienie urządzenia.

Przywróć ustawienia domyślne głośnika Bose, włączając go i naciskając przycisk zasilania przez 10 sekund, aż do wyłączenia głośnika. Uwaga: Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika oraz przywrócenie oryginalnych ustawień fabrycznych.

Spróbuj podłączyć inne urządzenie Bluetooth, aby sprawdzić, czy to nie urządzenie jest powodem problemów.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.