Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Brak dźwięku z urządzenia Bluetooth®

Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:

  • Upewnij się, że urządzenie zostało podłączone do głośnika.
  • Sprawdź, czy głośnik nie jest wyciszony i czy jest ustawiona odpowiednia głośność.
  • Sprawdź, czy urządzenie Bluetooth odtwarza dźwięk i czy ustawiono odpowiednią głośność.
  • Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś je bliżej głośnika.
  • Odsuń urządzenie Bluetooth i/lub głośnik od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne. Do takich urządzeń należą telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe, routery sieci bezprzewodowej i urządzenia Bluetooth.
  • Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.
  • Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.