Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:
Brak dźwięku z urządzenia Bluetooth®
Dotyczy:
- Upewnij się, że urządzenie zostało podłączone do głośnika.
- Sprawdź, czy głośnik nie jest wyciszony i czy jest ustawiona odpowiednia głośność.
- Sprawdź, czy urządzenie Bluetooth odtwarza dźwięk i czy ustawiono odpowiednią głośność.
- Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś je bliżej głośnika.
- Odsuń urządzenie Bluetooth i/lub głośnik od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne. Do takich urządzeń należą telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe, routery sieci bezprzewodowej i urządzenia Bluetooth.
- Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.
- Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.