Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Brak dźwięku z urządzenia podłączonego do wejścia AUX

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

Upewnij się, że wybrane jest wejście AUX. Naciśnij przycisk  AUX na głośniku. Po naciśnięciu włączy się wskaźnik nad wybranym przyciskiem.

Upewnij się, że podłączone urządzenie jest włączone i odtwarza dźwięk.

Zwiększ poziom głośności w podłączonym urządzeniu. Ustaw poziom na 90% i reguluj poziom głośności za pomocą przycisków regulacji głośności głośnika Bose.

Upewnij się, że przewód 3,5 mm jest prawidłowo podłączony do głośnika i do podłączonego urządzenia audio.

Upewnij się, że głośnik nie jest wyciszony. Gdy wybrane jest urządzenie AUX, przytrzymanie przycisku wielofunkcyjnego włącza i wyłącza wyciszenie głośnika.

Zwiększ poziom głośności głośnika.

Spróbuj podłączyć urządzenie za pomocą innego przewodu do złącza pomocniczego.

Spróbuj podłączyć inne źródło, aby sprawdzić, czy problem nie jest związany z konkretnym urządzeniem.

Przywróć ustawienia domyślne głośnika, włączając go i naciskając przycisk zasilania przez dziesięć sekund. (Uwaga: Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich sparowanych urządzeń przenośnych i ustawień językowych z głośnika oraz przywrócenie oryginalnych ustawień fabrycznych).

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.