Jeśli nie słyszysz żadnych dźwięków z podłączonego urządzenia Bluetooth:
Odłącz wszystko, co jest podłączone do gniazda AUX głośnika. Gdy gniazdo AUX jest używane, funkcja Bluetooth jest wyłączona.
W urządzeniu przejdź do ustawień Bluetooth i sprawdź, czy jest ono podłączone do głośnika.
Upewnij się, że poziom głośności głośnika jest odpowiednio ustawiony. Ustaw głośność urządzenia Bluetooth na 90%, a następnie skorzystaj z przycisków regulacji głośności głośnika Bose, aby dopasować głośność.
Spróbuj odtwarzać z różnych urządzeń Bluetooth. Na przykład przetestuj różne aplikacje, aby sprawdzić, czy problem nie jest związany tylko z jedną z nich.
Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś je bliżej głośnika.
W ustawieniach Bluetooth na urządzeniu wybierz opcję „ZAPOMNIJ” lub „USUŃ” głośnik Bose. Następnie sparuj urządzenie z głośnikiem ponownie i przetestuj.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk Bluetooth, znajdujący się na głośniku, przez 10 sekund, aby wyczyścić listę urządzeń Bluetooth. Następnie sparuj urządzenie z głośnikiem ponownie i przetestuj.
Uruchom ponownie urządzenie Bluetooth. Najczęściej robi się to poprzez całkowite wyłączenie i ponowne uruchomienie urządzenia.
Zresetuj głośnik, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.
Spróbuj podłączyć inne urządzenie Bluetooth, aby sprawdzić, czy to nie urządzenie jest powodem problemów.