Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Brak dźwięku z mikrofonu

  • Upewnij się, że mikrofon nie jest wyciszony. Sprawdź, czy w telefonie nie została włączona funkcja wyciszenia dźwięku.
  • Sprawdź, czy telefon znajduje się w zasięgu sieci. Przyczyną niskiej jakości dźwięku podczas połączenia telefonicznego może być słabe połączenie z siecią telefonii komórkowej. Spróbuj nawiązać połączenie ponownie, kiedy połączenie z siecią się poprawi.
  • Uruchom urządzenie ponownie. Telefon może działać nieprawidłowo i wymagać zresetowania.
  • Spróbuj nawiązać inne połączenie lub użyć innego urządzenia.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.