Brak dźwięku z mikrofonu
Dotyczy:
- QC®20 słuchawki — urządzenia firmy Samsung i urządzenia z systemem Android™
- Słuchawki QC20 z redukcją hałasu — do urządzeń firmy Apple
- QC20 słuchawki z redukcją hałasu — do urządzeń firmy Samsung/urządzeń z systemem Android™
- QC®20i słuchawki — do urządzeń firmy Apple®
- Bose Frames Alto
- Bose Frames Rondo
- Upewnij się, że mikrofon nie jest wyciszony. Sprawdź, czy w telefonie nie została włączona funkcja wyciszenia dźwięku.
- Sprawdź, czy telefon znajduje się w zasięgu sieci. Przyczyną niskiej jakości dźwięku podczas połączenia telefonicznego może być słabe połączenie z siecią telefonii komórkowej. Spróbuj nawiązać połączenie ponownie, kiedy połączenie z siecią się poprawi.
- Uruchom urządzenie ponownie. Telefon może działać nieprawidłowo i wymagać zresetowania.
- Spróbuj nawiązać inne połączenie lub użyć innego urządzenia.