Wysyłki będą dostępne w ciągu 1– 2 dni roboczych z 90-dniowym okresem próbnym bez ryzyka i bezpłatną dostawą standardową

Brak dźwięku podczas korzystania z kabla optycznego

Jeżeli kabel nie trzyma się dobrze lub nie słychać dźwięku:

Przed podłączeniem kabla pamiętaj, aby zdjąć osłonę wtyczki.

Usuwanie wtyczki ochronnej z kabla optycznego

Podłącz wtyczkę optyczną do systemu tak, aby wskoczyła na miejsce. W razie wątpliwości dociśnij ją, aż wyczujesz opór

Sprawdź, czy kabel optyczny jest podłączony do gniazda wyjściowego w podłączonym urządzeniu. Gniazdo to może być oznaczone jako Digital Out (wyjście cyfrowe), Optical Output (wyjście optyczne) lub S/PDIF

Otwórz menu podłączonego urządzenia i wyszukaj ustawień Audio/Dźwięk:

  • Jeśli dostępna jest opcja Speaker/Audio Output (głośnik / wyjście audio), sprawdź, czy możesz wybrać wyjście optyczne
  • Jeśli dostępne jest ustawienie dla dźwięku w formacie cyfrowym, spróbuj wybrać inny format
  • W podłączonym telewizorze wyłącz głośniki telewizora, jeśli jest taka możliwość
  • Jeśli możesz, wyłącz głośniki podłączonego telewizora, poszukaj opcji Głośność i ustaw jej wartość na Stałą, jeśli będzie taka możliwość. Jeśli taka opcja nie jest dostępna, ustaw maksymalny poziom głośności w telewizorze

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.