NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Brak dźwięku z modułu basowego Acoustimass

W przypadku braku dźwięku z opcjonalnego modułu basowego skorzystaj z poniższych wskazówek:

Upewnij się, że moduł basowy jest włączony na ekranie regulacji głośnika soundbar. 

  1. W aplikacji Bose Music na ekranie My Bose (dostępnym przez ikonę słuchawki i głośnika w lewym górnym rogu) wybierz głośnik soundbar
  2. Dotknij obraz głośnika soundbar w prawym dolnym rogu ekranu
  3. W sekcji Ustawienia akcesoriów przełącznik modułu basowego powinien być umieszczony po prawej stronie, aby włączyć to akcesorium
  • Jeśli położenie przełącznika znajduje się po lewej stronie, naciśnij przełącznik jednokrotnie, aby włączyć moduł basowy
  • Jeśli przełącznik znajduje się w prawym przełożeniu, należy dwukrotnie nacisnąć przełącznik, aby ponownie włączyć dźwięk modułu basowego

Określenie stanu modułu basowego poprzez obserwację koloru i wzoru migania światła z tyłu modułu basowego.

Aktywność świetlnaStatus modułu basowego
Stały kolor białyPodłączenie do głośnika soundbar
Migający kolor pomarańczowyGotowość do podłączenia do głośnika soundbar. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w części Podłączanie opcjonalnego modułu basowego.
Stały kolor pomarańczowy (ściemnienie)Odłączenie od głośnika soundbar. Zresetuj moduł basowy, odłączając jego przewód zasilający od gniazda zasilania, odczekując 30 sekund, a następnie mocno wsuwając przewód zasilający z powrotem do działającego gniazdka.
Migający kolor białyPobieranie aktualizacji oprogramowania
WyłączonyTryb oszczędzania energii
Migający kolor czerwonyWystąpił nieodwracalny błąd. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta firmy Bose.

Sprawdź, czy nie występują źródła zakłóceń bezprzewodowych, które mogą znajdować się w odległości kilku metrów od głośnika soundbar lub modułu basowego. Do urządzeń, które mogą mieć wpływ na wydajność bezprzewodową systemu, należą między innymi: telefon bezprzewodowy, router Wi-Fi®, drukarka bezprzewodowa lub kuchenka mikrofalowa.

Aby zidentyfikować potencjalne źródło zakłóceń, spróbuj tymczasowo odłączyć urządzenie i zrestartować system Bose, aby sprawdzić, czy działanie uległo poprawie. 

Zmień położenie systemu Bose lub urządzenia powodującego zakłócenia. Wymagana może być odległość co najmniej 1,8 metra od tych urządzeń. W przypadku urządzeń, których nie można przenieść, zmień kanał Wi-Fi lub częstotliwość bezprzewodową używaną przez to urządzenie.

Należy zresetować głośnik soundbar i moduł basowy, odłączając ich przewody zasilające od gniazdka sieciowego na 30 sekund, następnie mocno podłączając przewody zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego

Jeśli zakłócenia bezprzewodowe mogą być obecne i nie można ich zmniejszyć, należy rozważyć użycie połączenia przewodowego z modułem basowym. W niektórych konfiguracjach może nie być możliwe przeniesienie modułu basowego, urządzeń Wi-Fi lub innych źródeł zakłóceń

Aby rozwiązać ten problem, należy podłączyć przewód audio z męskimi złączami 3,5 mm na obu końcach pomiędzy wyjściem BASS głośnika soundbar, a gniazdem BASS IN modułu basowego&bnsp;